"ג'ומנג'י" לסמארטפון: הישראלים שפיתחו את גרסת המשחק של הסרט

להיט הקולנוע בכיכובו של "דה רוק" כבר שובר שיאי צפיות ברחבי העולם. חברת גיימינג ישראלית, בעזרת התאגיד "סוני", פיתחה משחק בהשתתפות הדמויות מהסרט - במטרה לכבוש את חנויות האפליקציות

זמן צפייה: 12:01

להיט הקולנוע הגדול של החורף, ״ג׳ומנג׳י השלב הבא", כבר בשבוע הראשון להקרנתו שובר שיאי הכנסות עם לא פחות מ-250 מיליון דולר. כוכבי הסרט דווין ג'ונסון המכונה "דה רוק", ג'ק בלאק, קווין הארט וקרן גילאן הפכו לאחרונה לדמויות במשחק של חברת גיימינג ישראלי - בשיתוף פעולה חסר תקדים עם ענקית הקולנוע "סוני", עם המטרה: לכבוש גם את ההורים שמכורים למסך, שהרי גיימינג זה כבר מזמן לא משחק ילדים.

השבוע נערכה הקרנת הבכורה של הסרט בתיאטרון הסיני המפורסם בלוס אנג'לס. זהו הסרט השלישי בסדרה, סיפור הרפתקאות בדיוני שבו ילדים נשאבים לתוך משחק מחשב רווי סכנות. בתוך מתחם השטיח האדום, גם חברה ישראלית אחת רוצה להגשים חלום. "קרייזי לאבס" היא החברה שפיתחה את משחק המובייל של הסרט, לטלפונים החכמים. התקווה היא שציוץ או פוסט אחד של דווין ג'ונסון או אחד הכוכבים האחרים יובילו את מיליוני המעריצים והמעריצות שלהם להסתער על חנויות האפליקציות.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

מריאליטי – לבית הלבן: כשטראמפ הדהים את ארה"ב • מסכמים עשור

רשויות המיסים בוחנות את הרווחים הלא מדווחים של כוכבי הרשתות

המוזיקה, הקהל, האבהות הטרייה ו"פאודה": עידן עמדי פותח את הלב

''דה רוק'' דווין ג'ונסון וגרסת המשחק של הדמות שלנו מתוך הסרט ''ג'ומנג'י''
''דה רוק'' דווין ג'ונסון וגרסת המשחק של הדמות שלנו מתוך הסרט ''ג'ומנג'י'' | צילום: חדשות 13

שגיא שליסר, מנכ"ל ומייסד "קרייזי לאבס", סיפר על המשחק שפיתח: "ניסינו ללכת על קהל יחסית רחב. המשחק מכוון לחנויות האפליקציות בהן מורידים בכמויות של עשרות מיליונים. כדי ליצור משחק שיקלע לטעם של ילדים צעירים, אך גם ימשוך קהל מבוגר יותר ויבלוט בשוק המשחקים המוצף, "קרייזי לאבס" החליטה לפנות לשיתוף פעולה עם "סוני". זאת, כדי ליצור משחק שינשא את השמות והדמויות מאחד הסרטים החזקים של השנה.

לוח הזמנים לייצור משחק כזה צפוף - הוא חייב להיות מושק עם הסרט. ענקית כמו "סוני" חייבת להיות מעודכנת בכל פרט, ולא הקטן ביותר, במשחק שנושא את השם של אחד המותגים שלה. אלינור שפס, סמנכ"לית פיתוח עסקי ב"קרייזי לאבס" סיפרה על היתרון שיש בעיסוק עם המותג הפופולרי "ג'ומנג'י": "גם הטאלנטים עצמם שמאחורי הסרט היו מעורבים וגם הם התלהבו. אם הם ישתפו את זה ברשתות החברתיות, יש לזה ערך מוסף עצום מבחינתנו". כמו הסרט, גם המשחק עושה חיל. המקום הראשון בהורדות בבריטניה, שישי בברזיל ושביעי בארצות הברית הם עוד לא הצלחה -  אבל סימן טוב לדרך.