איך להפוך לכוכב אינסטגרם - בעזרת אושיות הרשת המובילות בארץ

כתב חדשות 13 אורי קואל החליט שהוא חייב להפוך בהקדם לדמות מובילה ברשתות החברתיות. לשם כך, הוא פנה אל המומחים והמשפיעים הכי גדולים בתחום, כדי לקבל קורס מזורז כל הדרך אל התהילה

זמן צפייה: 15:45

חופשות חלומיות בחו"ל, חוזי טאלנט עם חברות מסחריות, מסיבות של היפים והעשירים - מי לא רוצה להיות כוכב אינסטגרם עם מאות אלפי עוקבים וחשבון בנק מרופד? כתב חדשות 13 החליט שהוא חייב להפוך בהקדם לאושיית רשת, ממש כמו נטע אלחמיסטר ואסי עזר. אז הוא פנה אל המומחים והמשפיעים הכי גדולים בתחום, כדי לקבל קורס מזורז כל הדרך אל התהילה.

בדרך לחשבון האינסטגרם המושלם בכל זאת כדאי להצטייד בעוד כמה תכונות, בולטות יותר או פחות. לא יזיק למשל להביא מהבית את הפרצוף המוכר ממסלול הדוגמנות או מהטלוויזיה. כרגיל בעולמנו האכזר, עקרונות הרייטינג הקשוחים עובדים גם כאן: גל גדות, הבינלאומית של ישראל, גורפת לחשבון הבנק לא פחות מ-100 אלף שקלים לכל פוסט פרסומי. לעומת זאת, הדוגמנית נטע אלחמיסטר, הזמר בן זיני, והמגישה רותם סלע, נאלצים להסתפק בסכום צנוע יותר של כ-30 אלף שקלים לפוסט.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"כולם התרגשו": חבריו של בן ה-5 הגיעו לדיון על אימוצו • צפו

השנה שהציתה גל מחאות – והוציאה מיליונים להפגין • מסכמים עשור

האסון שהחריב את הכרמל – וגרם למותם של 44 אנשים • מסכמים עשור

כתב חדשות 13 אורי קוואל, דנה זרמון, אושיית רשת
כתב חדשות 13 אורי קוואל, דנה זרמון, אושיית רשת | צילום: חדשות 13

התחנה הראשונה בדרך לפסגת האינסטוש עוברת אצל דנה זרמון, בעלת בית ספר לאינסטגרם ואחת המשפיעות בתחום. לזרמון עצמה יש ברשת החברתית 465 אלף עוקבים. זרמון תיארה את התחום הלא שגרתי שבו היא מתמחה: "לא מוצאים פה תרופה לסרטן. זה עולם בו אתה בוחר לשים את האצבע על מה שמעניין אותך, מה אתה רוצה לשים בחוץ ומה אתה רוצה לשמור לעצמך". היא הוסיפה כי "לכולם יכולה להיות התמונה המושלמת והבגד המושלם אבל החיים הם לא מושלמים באשר הם. כדאי לזכור זאת ואז אפשר להנות באמת מהפלטפורמה הזאת".

לאון שניידרובסקי, ממחוללי הטאנלנטים ברשת, שיתף כמה עצות בסיסיות לשיפור הביצועים. הוא אמר כי "רצוי לעלות את התוכן בסביבות השעה 16:00, לא בזמן בית הספר, כדי שהרבה אנשים ייחשפו לתכנים". שניידרובסקי הוסיף כי הסוד הכי גדול הוא "ברגע שעושים משהו רכילותי ומתייגים אותך, כדאי להפוך את הפרופיל לפרטי, בצורה הזו כמות העוקבים עשויה להיות מוכפלת". לבסוף, אמר כי המטרה היא "לקחת סיטואציות אקטואליות מהחיים, ולתת להן אינטרפרטציה אישית".