מהפכה אחרי הסערה: פייסבוק צפויה לשנות את שמה

לאחר החקירות שנפתחו נגדה ברחבי העולם, בעקבות משברים חברתיים ופוליטיים ששמה נקשר בהם, המיתוג החדש נועד לאותת על שאיפתה של ענקית הטכנולוגיה להיות יותר מרשת חברתית בלבד

זמן צפייה: 02:36

הרשת החברתית פייסבוק מתכננת לשנות את שם החברה, כך דווח הבוקר (רביעי) בבלוג האינטרנטי "The Verge". לפי הדיווחים, על שינוי השם מתכוון להודיע מייסד החברה מארק צוקרברג במהלך הכנס השנתי של חברת COnnect שייערך בשבוע הבא, אך הוא עשוי לחשוף את זה מוקדם יותר.

השינוי המיועד מגיע לאחר החקירות שנפתחו נגד פייסבוק ברחבי העולם, בעקבות משברים חברתיים ופוליטיים ששמה נקשר בהם, ונועד לאותת על שאיפתה של ענקית הטכנולוגיה להיות יותר מרשת חברתית בלבד. המותג המחודש עשוי למקם את פייסבוק כאחת ממוצרים רבים תחת חברת האם הכוללת גם את אינסטגרם, וואטסאפ ועוד. דובר פייסבוק סירב להגיב לדיווחים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

המהומות בשער שכם: נהג ושני נוסעי אוטובוס נפצעו מיידוי אבנים

לאחר העימות בביה"ח קפלן: בן גביר הגיש תלונה במשטרה נגד עודה

מסתמן: מתווה "הכיתה הירוקה" לא יורחב לכל בתי הספר בארץ

פייסבוק היא לא חברת הטכנולוגיה המוכרת הראשונה ששינתה את שמה ככל ששאיפותיה התרחבו. בשנת 2015 מותגה חברת "גוגל" מחדש תחת חברת אחזקות בשם "אלפבית", בין השאר כדי לאותת שהיא כבר לא רק מנוע חיפוש, אלא קונצרן רחב ידיים הכולל גם חברות שמייצרות מכוניות אוטונומיות וטכנולוגיות מעולם הבריאות.