"הכסף הוא חלק ממני": מנכ"ל "מלאנוקס" על החיים אחרי האקזיט

חברת הטכנולוגיה הישראלית נרכשה השבוע ב-7 מיליארד דולרים – הסכום השני בגודלו מקום המדינה. איל וולדמן שעומד בראשה סיפר על ההישג, וגם על הזוגיות בפרק ב'. "כמנכ"ל אתה הרבה פעמים לבד"

זמן צפייה: 11:49

איל וולדמן, המייסד והמנכ"ל של "מלאנוקס", לא מסתיר את העושר הברור שלו אחרי אקזיט שהושלם השבוע של כ-7 מיליארד דולרים - הסכום השני בגודלו מאז קום המדינה. הרווח האישי של וולדמן, כמיליארד שקלים, מצטרף להון הגדול שלו. הוא בהחלט עונה להגדרה "מיליארדר". "יש לי סירה ויש לי נדל"ן ויש לי השקעות בהרבה דברים", סיפר. עם זאת, וולדמן טוען שכסף לא נותן יתרונות. "כסף אף פעם לא היה המטרה", הסביר. "כסף גם לא עושה אותך מאושר. את 'מלאנוקס' לא עשיתי בשביל כסף. היה לי כבר כסף גם קודם, לא בכמות כזאת, אבל מספיק". עוד הודה: "כשאתה מנכ"ל אתה הרבה פעמים לבד".

וולדמן ואשתו התגרשו אחרי 17 שנות נישואין. "היינו יחד מהצבא", סיפר. "סיימנו את זה עם עורך דין אחד לשנינו. הלכנו לרבנות ובאותו יום התגרשנו. אני חושב שזה היה עדיף לה ועדיף לי". היום וולדמן בזוגיות חדשה, עם ז'אן בן אהרון שצעירה ממנו ביותר מ-25 שנים. השניים הכירו במסגרת העבודה, באירוע של "מלאנוקס". "אתה לא יכול לדעת כשאתה נמצא עם מישהי שזה לא בגלל הכסף", אמר. "אני חושב שהכסף זה חלק ממני. זה כמו שאישה היא אישה יפה, זה חלק ממי שהיא. זה אומר גם שאני יודע לקבל החלטות נכונות. זה אומר על עוצמה. אני חושב שהרבה אנשים נמשכים לכסף, אז אתה לא יכול להפריד בין מי שאני לבין זה שיש לי כסף".

איל וולדמן, מנכ''ל מלאנוקס
איל וולדמן, מנכ''ל מלאנוקס | צילום: חדשות 13

על ההתמודדות עם משבר הקורונה סיפר: "לא רק שלא פיטרנו, גם המשכנו לגייס. החברה שלנו עלתה ב-40%. דווקא הקורונה עושה לנו טוב. הרבה יותר אנשים משתמשים במחשבים, הרבה יותר תוכן עולה, יש הרבה יותר רשתות חברתיות, הרבה יותר אנשים עובדים מרחוק וגם לומדים".

הנושא של השלום עם שכנינו הפלסטינים בוער בוולדמן. "אני לא מקבל גישה שאתה בא למכור משהו ואתה לא מצליח בגלל שאמרו לך 'לא' וסגרו את הדלת. סגרו לך את הדלת, אז תיכנס מהחלון. אנשים פה אומרים שאין עם מי לדבר, אתה חותר למגע לשלום כל הזמן, אבל כל הזמן חותר למגע לשלום, אתה בסוף תעשה את זה".