איחוד בימין: סמוטריץ' ובן גביר חתמו על הסכם לריצה משותפת

יו"ר "הציונות הדתית" הודיע כי חתם עם עוצמה יהודית-נעם על הסכם לפיו ירוצו כבלוק טכני. בד בבד, נמשכים המגעים מול הבית היהודי • תקווה חדשה הגישה את רשימתה: אלקין שלישי, הנדל רביעי

זמן צפייה: 05:55

מפלגת "הציונות הדתית" בראשות בצלאל סמוטריץ' הודיעה כי חתמה על הסכם לריצה משותפת עם מפלגת "עוצמה יהודית-נעם" בראשות איתמר בן גביר, שבמסגרתו היא תשלב נציגים מטעמה ברשימתה. זאת, 26 שעות לפני סגירת הרשימות. בד בבד, הודיעה הציונות הדתית כי נמשכים המגעים מול הבית היהודי לאיחוד גדול אף יותר בימין.

"במהלך זה אנו מביאים למקסימום את הסיכוי שלאחר הבחירות תקום ממשלת ימין בישראל", נמסר מטעם הציונות הדתית. "אנו עומדים יממה לפני המועד האחרון להגשת הרשימות וקוראים לחברינו בבית היהודי להתעשת ולהצטרף אלינו לאיחוד מלא במפלגת הציונות הדתית מתוך כבוד והערכה הדדיים ושותפות אמיתית לדרך. בל ניתן אפילו לפרומיל מקולות הימין לרדת לטמיון ולסיכון הקמת ממשלת שמאל".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

מורים מחוסנים ילמדו פרונטלית: תוכנית המומחים ליציאה מהסגר

טיל נ"מ נורה בדרום לבנון על מטוס לא מאויש של צה"ל – שלא נפגע

בחירות 2021: החלה הגשת הרשימות לוועדת הבחירות המרכזית

בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר
בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר | צילום: החדשות 13

בד בבד, תקווה חדשה בראשות גדעון סער הגישה את רשימתה לכנסת. במקום השני הוצבה כצפוי יפעת שאשא-ביטון, אחריה זאב אלקין. במקום הרביעי יהיה יועז הנדל. עוד ברשימה: שרן השכל במקום החמישי, בני בגין - שישי, ראש העיר אילת מאיר הלוי - שביעי, צבי האוזר - שמיני, מיכל שיר - תשיעי, הילה שי וזאן - 10, דני דיין - 11.

כמו כן, ירוצו במסגרת תקווה חדשה עופר ברקוביץ', שסער לא תמך בו במרוץ לראשות העיר ירושלים, נכדתו של ראש הממשלה לשעבר יצחק שמיר, מיכל דיאמנט, ונציג העדה הדרוזית סאהר יסמאיל.