לקראת בחירות? השרים פרץ ושמולי: נצביע בעד פיזור הכנסת

שני הח"כים ממפלגת העבודה מסרו כי בתום התייעצות, החליטו כי עדיף ללכת לבחירות וכי יצביעו מחר בעד הצעת החוק לפיזור הכנסת. פרץ: "התקציב נלקח בשבי ע"י רה"מ בשל ענייניו האישיים"

זמן צפייה: 02:27

שר הכלכלה והתעשייה עמיר פרץ ושר הרווחה איציק שמולי ממפלגת העבודה הודיעו הבוקר (שלישי) כי יצביעו בעד פיזור הכנסת בהצבעה שתתקיים מחר. מטעם חה"כ פרץ נכתב בטוויטר: "לא ניתן להמשיך ולקיים ממשלה שהדבר הכי קבוע בה הוא חוסר הוודאות. במקום שיתוק מתמשך וחילופי האשמות, עדיף לפזר את הכנסת וללכת כעת לבחירות". עוד תקף השר את ראש הממשלה נתניהו: "דווקא באחד המשברים הקשים שהיו כאן, תקציב המדינה נלקח בשבי על ידי ראש הממשלה בגלל ענייניו האישיים".

 

שמולי, שהודיע על תמיכתו בפיזור הכנסת בטוויטר, כתב: "גם מול התחלואה הגואה והכלכלה שעל הרצפה, נתניהו מציב שיקולים אישיים ומניעים זרים בראש ודוחף הכל לתהום ולסכנה. הזוי שמדינה שלמה במלחמה וראש הממשלה מחפש לעצמו נקודת בריחה. ככה אין טעם להמשיך. נצביע מחר בעד".

 

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

כך נראו שערי "ישראל היום" אחרי שיחות של נתניהו עם העורכים

עשור לאסון הכרמל: כך נערכים ב"טייסת אלעד" לשריפה הבאה

בניסיון למנוע עומס: הקבינט אישר לתקן את פיילוט הקניונים

איציק שמולי, עמיר פרץ, העבודה
איציק שמולי, עמיר פרץ, העבודה | צילום: חדשות 13

אמש נודע לחדשות 13 כי בשיחת טלפון שהתקיימה שלשום בין ראש המטה של יו"ר כחול לבן בני גנץ, מעיין ישראלי, לבין ראש הסגל של נתניהו, אשר אוחיון, הודיע ישראלי לאוחיון כי כחול לבן "תצביע בעד פיזור הכנסת ביום רביעי".

עם זאת, גם אם כחול לבן אכן יחליטו מחר לפזר את הכנסת, מדובר רק בקריאה טרומית - כך שלהם ולליכוד עדיין יהיה מספיק זמן על מנת למצוא פשרה. בשלב זה, השאלה היא מי ייכנע ראשון - גנץ או נתניהו. כעת, ההחלטה כאמור היא בידי כחול לבן.