"הקברניט לא בירך את שרה נתניהו - שזעמה ורצתה להיכנס לתאו"

על פי הפרסום בחדשות 12, אשת ראש הממשלה כעסה במהלך הטיסה כי הטייס לא בירך אותה - עד כדי שהמאבטחים נאלצו לבלום אותה מלהיכנס לקוקפיט. "פרסום מעוות ומגמתי - אי הבנה שהובהרה מיד"

זמן צפייה: 00:35

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, הצטרפה לבעלה לביקור רשמי באוקראינה. אלא שבמהלך הטיסה נתניהו כעסה על קברניט אל על מאחר שלטענתה לא בירך אותה בכריזה כאשר נכנסו למטוס – כך פורסם אתמול (ראשון) בחדשות 12.

כשהיא זועמת, נתניהו ניסתה להיכנס לתא הטייס אך אנשי ראש הממשלה עצרו אותה מלעשות כך. מיד לאחר מכן הקברניט כרז שוב ובירך את הזוג נתניהו. על פי הדיווחים מהאירוע, הטייס בירך את רעיית ראש הממשלה עוד בתחילת הטיסה, אלא שכנראה היא לא שמעה זאת.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

ח"כ אבידר: "לשרה נתניהו יש יותר עוצמה מראשי הממשלה האחרונים"

נתניהו על הרשעת רעייתו בפלילים: "הסתיים מסע ציד של 4 שנים"

ביהמ"ש אישר את בקשת אבנר נתניהו לצו הרחקה נגד ברק כהן

בנימין ושרה נתניהו בעת ביקור בניו יורק
בנימין ושרה נתניהו בעת ביקור בניו יורק | צילום: רויטרס

לשכת ראש הממשלה הכחישה כי המאבטחים חסמו את כניסתה של אשת רה"מ לתא הטייס, ומסרה: "פרסום מעוות ומגמתי. הייתה אי הבנה שהובהרה מיד והטיסה התנהלה כסדרה. גם הסיפור על המאבטחים הוא שקר מוחלט. עוד ניסיון להסיט את תשומת הלב מביקור בין-לאומי חשוב של ראש הממשלה".

מאל על נמסר בתגובה: "טיסת ראש הממשלה התנהלה כסדרה. שמחנו לארח את ראש הממשלה והגברת נתניהו בטיסתו לאוקראינה".

שרה נתניהו
שרה נתניהו | צילום: חדשות 13

מוקדם יותר, לפני העלייה למטוס, ראש הממשלה שוחח עם כתבים ואמר: "אני נוסע לביקור חשוב באוקראינה בהזמנת הנשיא החדש וולודימיר זלנסקי. אני אדון עם הנשיא על השלמת אזור סחר חופשי ושורה של נושאים אחרים שיחזקו את הקשר המציין".

כמו כן התייחס ראש הממשלה להסלמה האחרונה בדרום, ואמר כי "שמעתי אמירות לפיהן נמנע מפעולה רחבה בעזה בגלל שיקולי בחירות, זה לא נכון. כל מי שמכיר אותי יודע שהשיקולים שלי ענייניים, ואם נידרש אנחנו נצא למערכה רחבה בלי קשר לבחירות - עם בחירות או בלי בחירות".