בין החופה למדגמים: הזוגות שקבעו מראש חתונה ליום הבחירות

סבב הבחירות הלא צפוי עורר כעס ותסכול ברחוב הישראלי, אבל מבחינת הזוגות ששריינו לפני חודשים את התאריך - מדובר בהפתעה חיובית. "האורחים יכולים לקום מאוחר, לעשות סידורים ולבוא בכיף"

זמן צפייה: 04:12

בזמן שמצביעים יבחרו איזה פתק לשים במעטפה, ישנם זוגות שיבחרו זה בזו, מתחת לחופה. סבב הבחירות הלא צפוי עורר לא מעט תסכול וכעס ברחוב הישראלי, אבל מבחינת הזוגות ששריינו תאריך לפני חודשים לאירוע המרגש, מדובר בסך הכול בהפתעה חיובית. במקום חתונה ביום חול רגיל באמצע השבוע, הם קיבלו יום חופש על חשבון המדינה.

אתל קידר, שמתחתנת הערב, סיפרה כי "בחרנו את התאריך של החתונה הרבה לפני שידענו שהבחירות מתקיימות. יש בזה יתרון, זה יום שבתון גם לאורחים שלנו. כולם יכולים לנוח, לעשות סידורים, לקום מאוחר ולבוא בכיף". חן, בן זוגה של אתל, הוסיף: "אני כמובן אצביע, אתל אני לא חושב שאתל תספיק". "אני כלה לא קלה, אני חושבת שביבי יתן לי פס השנה, בבחירות האלה מגיע לי לנוח", התלוצצה אתל.

האורחים אמנם יגיעו רעננים אחרי יום שבתון, אבל בשעה 22:00 הם עלולים לעצור את הריקודים והחגיגות כדי להתעדכן בתוצאות המדגם. "ברור לנו שאנשים ירצו להתעדכן ולדעת מי ראש ממשלה וזה לגיטימי. לא חוששת מהפוקוס, לא נראה לי שמשיהו יתעלם ממני", אמרה אתל.

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

משפחה בדרך לכנסת: ההכנות האחרונות של קרובי המועמדים בבחירות

איך עושים מדגם? הצצה לעבודתו של פרופסור קמיל פוקס

טוב שכן טוב: האם השכנים של שקד, גנץ ופרץ מצביעים בהכרח להם?

חופה
חופה | צילום: החדשות 13

רוני חינצ'וק, שמתחתן גם הוא הערב, אמר: "כשהודיעו על התאריך של יום הבחירות, הסתכלנו אחד על השנייה והתחלנו לצחוק פשוט. דווקא יצא מגניב, עכשיו ליום הזה יש משמעות כפולה. לאנה, בת זוגו, הוסיפה: "כולם בחופש שזה נחמד, אפילו שמנו קלפי בתמונת ה-"Save the date" שלנו. אנחנו מתכוונים להצביע בבוקר, ואחרי זה נתחיל את כל הסידורים".

אם המדגמים והתוצאות עלולים להעיב על השמחה, לפחות של כמה מהחוגגים הערב, מי שהתחתנו אתמול דווקא הרוויחו. בענף שבו כל דבר עולה כסף, הזוגות שנישאו אמש קיבלו מוצר משודרג בלי תוספת תשלום. "ליברמן סידר לנו אחלה של יום", סיפר משה אבני. "זה חופש באמת, וכולם יישארו עד הסוף. ברגע שהודיעו על הבחירות המחירים זינקו ושאלו אותנו אם סגרנו את החוזה לפני - ואז הבנו שממש הרווחנו".