סמוטריץ' נגד בן גביר: "שרף עשרות אלפי קולות ומתהלך כמו טווס"

שר התחבורה תקף את בכיר עוצמה יהודית, שלא עברה את אחוז החסימה, וכתב: "יש לו אפס לקיחת אחריות ואכפתיות מהתוצאות - כולם אשמים חוץ ממנו. אפילו לא היה קרוב להיכנס לכנסת"

זמן צפייה: 06:12

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' תקף הבוקר (רביעי) את בכיר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, לאחר שמפלגתו לא עברה את אחוז החסימה. הוא כתב: "בן גביר מסתובב הבוקר כמו טווס נפוח מאולפן לאולפן. אפס לקיחת אחריות, חשבון נפש, אכפתיות מהתוצאות. כולם אשמים חוץ ממנו". עוד הוסיף סמוטריץ' ואמר: "בן גביר שרף שוב לימין, בפעם החמישית, עשרות אלפי קולות. בניגוד להבטחות הכזב, הוא אפילו לא התקרב למחצית מאחוז החסימה".

איתמר בן גביר לאחר תוצאות המדגם
איתמר בן גביר לאחר תוצאות המדגם | צילום: חדשות 13

בדבריו התייחס סמוטריץ' גם לתוצאות הבחירות הקודמות ואמר: "בפעם הקודמת הוא הביא לאיחוד מקסימום 30 אלף קולות, והפעם בקמפיין שקרי, הוא הצליח לגרד עוד עשרות אלפי קולות תמימים שהאמינו לשקריו ורצו להציל את ארץ ישראל מההתנהלות חסרת האחריות שלו".

לסיכום דבריו כתב סמוטריץ': "בעולם מתוקן האיש היה מתבייש להראות את הפרצוף שלו בציבור".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

אכזבה בעוצמה יהודית: "נתניהו הוא לא גאון – ולא פוליטי"

נותרתם אדישים או שלא פספסתם אף רגע? חידון הבחירות הגדול

גנץ: "מחכים לתוצאות האמת – נאחל לעם ישראל ממשלת אחדות טובה"

כזכור, אתמול לאחר פרסום תוצאות המדגמים, תקף בן גביר את מפלגת ימינה ובכיריה: "בנט ושקד הם האחרונים שקשורים לציונות הדתית - הם באו לעשות עליה אקזיט. סמוטריץ' הוא תולדה של הפוליטקאיות של הציונות הדתית, יהיר שחצן ועושה טעויות גדולות. במקום להביא קולות מהמרכז ומכחול לבן, כל הקמפיין שלהם התמקד בעוצמה יהודית. הם פגעו בנו, אבל גם בעצמם ובארץ ישראל. לצערי היוהרה בימינה גרמה להם לאבד את העשתונות".

"אנחנו לא נשברים, אנחנו מרימים ראש, ודאי לא ממורמרים", המשיך בן גביר. "אנחנו יצאנו לדרך כשאמרנו שאין ממשלה ימנית בלי עוצמה יהודית. אמרנו את זה פעם אחר פעם, לצערי היה מי שלא שמע ומי שלא קיבל. יש כאלה שמדברים ימין, אבל לא באמת רוצים לקיים את העקרונות שאנחנו נאבקים עליהם. אני מאוכזב, הלוואי שתוצאות המדגמים אינן נכונות, אבל צריך להיות ריאלי".

מתוצאות מדגם חדשות 13 עולה כי כחול לבן בראשות בני גנץ ויאיר לפיד מקבלת 33 מנדטים, והליכוד בראשות בנימין נתניהו עומדת על 31 מנדטים. הישג לרשימה המשותפת עם 13 מנדטים, ואחריה - ש"ס עם 9 מנדטים. יהדות התורה וישראל ביתנו מקבלות 8 מנדטים. אכזבה לימינה עם 6 מנדטים, והעבודה-גשר והמחנה הדמוקרטי גם כן עם 6 מנדטים כל אחת. עוצמה יהודית לא עברה את אחוז החסימה.