עם חריימה ותשואות מהקהל: מירי רגב אירחה את שרה נתניהו

באירוע בחירות של הליכוד שהתקיים בבת ים ראיינה שרת התרבות והספורט את אשת ראש הממשלה, שסיפרה על פועלה בכמה יוזמות משמעותיות, כמו העלאת שכר החיילים והעברת שגרירות הונדורס לירושלים

זמן צפייה: 00:39

שרת התרבות והספורט, מירי רגב (הליכוד), החליטה לצרף את רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו לקמפיין שלה, והזמינה אותה להתארח באולפן "מירי לייב בדרכים" שהתמקם הפעם בבת ים, מעוז של מפלגת הליכוד. במהלך השיחה בין השתיים סיפרה נתניהו על יוזמתה לעלות את שכר החיילים ועל תרומתה הדיפלומטית למדינה.

במהלך האירוע סיפרה מנכ"לית "בית חם לכל חייל", שפרה שחר, כי לאחר צוק איתן, בעקבות "מכתב החיילים העניים", פנתה לרמטכ"ל דאז בני גנץ בבקשה להעלות את שכר החיילים וכי זה התעלם ממנה, ואף ששר הביטחון דאז משה יעלון ניסה לטרפד מראש מהלך שכזה. "פניתי בזמנו גם לברק ולאשכנזי שלא נקפו אצבע", סיפרה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

צה"ל פנה לעם האיראני: זו החוליה שניסתה לבצע את פיגוע הרחפנים

מקורבים לחזבאללה: מתוכננת מתקפה מחושבת – שלא תוביל למלחמה

ארבעה פצמ"רים שוגרו לעבר ישראל; צה"ל תקף בתגובה עמדת חמאס

מירי רגב ושרה נתניהו
מירי רגב ושרה נתניהו | צילום: חדשות 13

הגברת נתניהו המשיכה את הסיפור: "ראיתי את המכתב ששלחה ללשכת ראש הממשלה והתקשרתי אליה, ולאחר מכן דיברתי עם בן זוגי". שחר השלימה את הסיפור: "בסופו של דבר ראש הממשלה אילץ את השר יעלון והשר כחלון לאשר את המהלך, והצדק נעשה עם חיילי צה"ל".

במהלך הריאיון סיפרה הגברת נתניהו על תרומתה להעברת שגרירות הונדורס בירושלים. "היינו במשלחת בגואטמלה, בפעם הראשונה שרעיית ראש הממשלה ייצגה את מדינת ישראל", אמרה נתניהו לקהל. "הנשיא ורעייתו ערכו לכבודנו ארוחה מכובדת, והוא ואני דיברנו על העברת השגרירות שלהם לירושלים", סיפרה.

"שאלתי אותו מה קורה עם המדינה השכנה הונדורס, ותוך כדי הארוחה הוא הרים טלפון לנשיא הונדורס, אמר לו שרעיית ראש הממשלה עמו, והיא שואלת מה קורה עם העברת השגרירות לירושלים". נתניהו סיימה בהכרזה, כאמור, "ביום ראשון הקרוב הונדורס פותחת את הנציגות הדיפלומטית שלה בירושלים".

[brightcove_iframe video_id='news-politics-elections-2019-20190827-1954' autoplay='0' credit='' desc='מירי רגב ושרה נתניהו עם שפרה שחר, מנכ"לית "בית חם לכל חייל"' kid='1_267c3730' duration='108'']

אשת ראש הממשלה שרה נתניהו ומירי רגב בניידת שידור בבת ים, אוכלות חריימה
אשת ראש הממשלה שרה נתניהו ומירי רגב בניידת שידור בבת ים, אוכלות חריימה | צילום: חדשות 13

כל זאת התקיים כשברקע נשמעו טענות של כמה מוחים שהאשימו את ראש הממשלה בשחיתות. רגב חתמתה את המפגש ואמרה: "חבר'ה, אנחנו לא סתם אוטובוס ממוזג של כחול לבן, אנחנו לא סתם מיניבוס של ימינה. אנחנו אולפן משוכלל עם חמש מצלמות ומחוברים אליכם בשטח. זה הקונספט המנצח". עוד הבטיחה לראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, לאחר שנפתח שולחן עם עוגות וחריימה - "39% מתושבי בת ים הצביעו לליכוד - אנחנו נעלה לך את הרף ל-50%".