נתניהו מבהיר: אם נלך לבחירות – נקיים פריימריז לראשות הליכוד

ראש הממשלה הסיר את הערפל מעל האפשרות לבחירות פנימיות במפלגה, וטען כי אינו פועל נגדן: "אנצח בגדול". סער: "אציג תוכניות ועמדות ברורות בכל תחומי המדיניות - חברי הליכוד יכריעו"

זמן צפייה: 04:24

ראש הממשלה בנימין נתניהו טען הערב (שני) כי אינו פועל נגד פריימריז לראשות המפלגה. "אם יוחלט על בחירות כלליות - יהיו פריימריז לראשות הליכוד, וראש הממשלה נתניהו ינצח בגדול", נמסר מטעמו.

בתגובה לדברים, כתב חבר הכנסת גדעון סער בחשבון הטוויטר שלו: "‏מברך את ראש הממשלה נתניהו על הודעתו בדבר קיום פריימריז מוסכמים לראשות הליכוד. הליכוד היא התנועה הפוליטית הגדולה בישראל ולה מסורת דמוקרטית מפוארת. אנו נקיים מערכת בחירות חיובית, מכבדת ונקיה בה אציג תוכניות ועמדות ברורות בכל תחומי המדיניות. חברי הליכוד יכריעו".

בתוך כך, חבר הכנסת דוד ביטן פועל להחתמת חברי הליכוד על יוזמה לביטול הפריימריז לראשות התנועה, במסמך שיישלח ליו"ר מרכז הליכוד חיים כץ.

עוד בחדשות 13:

ליברמן לראשי רשויות מהליכוד: "ממשלה צרה תהיה בעייתית"

רה"מ: "לפיד וגנץ עוסקים בספינים, ליברמן – היכנס למו"מ מואץ"

בג"ץ ליועמ"ש: תודיע אם תפרסם עמדתך בנוגע להטלת מנדט על רה"מ

ח''כ גדעון סער ויו''ר הליכוד בנימין נתניה
ח''כ גדעון סער ויו''ר הליכוד בנימין נתניהו | צילום: חדשות 13, עומר מירון לע''מ

מוקדם יותר היום, התייחס ראש הממשלה להודעת לפיד בדבר הוויתור על הרוטציה, והצהיר: "גנץ ולפיד, די עם התרגילים השקופים. מכיוון שראשי כחול לבן מתמידים בסירובם ועוסקים רק בספינים חלולים, נותרה רק אפשרות אחת למנוע בחירות מיותרות: אני קורא לאביגדור ליברמן להיכנס למו"מ מואץ ב-48 השעות שנותרו, כדי להקים ממשלה לאומית חזקה".

בתגובה, מכחול לבן נמסר: "הדבר היחיד ששקוף הוא הרצון של נתניהו להוביל את ישראל לבחירות נוספות רק בשביל חסינות. נתניהו, שחרר את ישראל".

בתוך כך, לחדשות 13 נודע מפי גורמים בליכוד כי נתניהו לא מתכנן להצהיר שיוותר על החסינות. זאת, לאחר שגנץ קרא לו לעשות זאת.