ליברמן: "האחריות לסיבוב בחירות שלישי תהיה על נתניהו בלבד"

יו"ר ישראל ביתנו תקף את רה"מ, וטען שהליכוד לא ענה להצעת מפלגתו לפתוח במו"מ על מתווה לפיו נתניהו יכהן ראשון ברוטציה, ויעזוב את גוש הימין-חרדים. "נתניהו נאחז בגוש מסיבות אישיות בלבד"

זמן צפייה: 00:38

הפלונטר הפוליטי: יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן תקף הבוקר (ראשון) את ראש הממשלה בנימין נתניהו וטען כי הוא מוביל את ישראל לסבב בחירות שלישי. "כל האחריות על שיתוק מוסדות המדינה וסיבוב בחירות שלישי יהיו על נתניהו, ועל נתניהו בלבד", כתב ליברמן בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו.

"כדי לזרז את הרכבת הקואליציה הצענו מתווה להקמת ממשלת אחדות שבו נתניהו יכהן ראשון ברוטציה כראש הממשלה, אך לא זכינו למענה מהליכוד", כתב ליברמן, והאשים את נתניהו כי הוא "נאחז בגוש החרדי-משיחי מסיבות אישיות בלבד ולכן מוכן להקריב את העולים מחבר העמים לטובת הגוש".

"המסקנה היחידה ממשיכת הזמן היא שנתניהו מוביל את מדינת ישראל לבחירות נוספות", האשים ליברמן. "הניסיון להחזיק במקל משני קצוותיו – גם לבוא למו"מ להקמת ממשלת אחדות עם הגוש חרדי-משיחי וגם להיות ראשון ברוטציה – מצביע על כך שכל האחריות על שיתוק מוסדות המדינה וסיבוב בחירות שלישי יהיו על נתניהו, ועל נתניהו בלבד".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

כחול לבן הציעה לבנט ושקד: שני תיקים – בהצטרפות לממשלת 55

גנץ בטקס לזכר רבין: "ההסתה שוב מרימה את ראשה המכוער"

סער נגד רה"מ: "התגובה על הירי לעוטף צריכה להיות חריפה בהרבה"

בפוסט ציין ליברמן כי מפלגתו דחתה הצעות שונות למהלכים חד צדדיים שעלולים לפגוע במו"מ להקמת ממשלה, בהם תמיכה בחוק המונע מחבר כנסת שיש נגדו כתב אישום להציג מועמדות לראשות הממשלה בתקופת ביניים. "לצערי ישנם גורמים המנסים בכל דרך לטרפד הקמת ממשלה, ובמקום להתמקד במהות מתעסקים בעניינים אישיים", כתב. "אנו מתנגדים בתוקף למהלכים חד צדדיים שנויים במחלוקת בתקופת מעבר. מדובר בחוק פרסונלי, דבר שאנו מתנגדים אליו באופן עקרוני".