לאחר פרסום המדגמים: גנץ התקשר לעודה; השניים סיכמו להיפגש

יו"ר כחול לבן ויו"ר הרשימה המשותפת שוחחו אחד עם השני והסכימו כי ייפגשו. מוקדם יותר, הודה עודה כי במהלך מערכת הבחירות דיבר כמה פעמים עם גנץ, שאמר בנאומו: "אני אדבר עם כולם"

זמן צפייה: 21:32

יו"ר כחול לבן בני גנץ שוחח הלילה (רביעי) עם יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה, והשניים סיכמו להיפגש בימים הקרובים. זאת לאחר פרסום תוצאות המדגמים, כאשר על פי מדגם חדשות 13 כחול לבן קיבלה 32 מנדטים והרשימה המשותפת 15 מנדטים.

מוקדם יותר, ח"כ עודה הודה בריאיון לחדשות 13 כי שוחח בתקופה האחרונה עם יו"ר כחול לבן: "האמת שהיו לנו הרבה שיחות ונפגשנו כמה פעמים. כבר אחרי הבחירות האחרונות פניתי אליו ואמרתי לו שהקמפיין שלו גזעני וביקשתי שישנה כיוון, והוא באמת עשה את זה". עוד ציין כי "אין ספק שגנץ יתקשר, אנחנו רוצים להחליף את השלטון. אבל כל הציבור הענק שנתן את התוצאה המדהימה הזאת לא יכול להיכנס לכיס של גנץ".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

גנץ: "נמתין לתוצאות האמת – אבל נראה שעמדנו במשימה"

לאחר פרסום המדגמים: גנץ התקשר לעודה; השניים סיכמו להיפגש

מדגם חדשות 13 המעודכן: כחול לבן מובילה, הרשימה המשותפת – 15

איימן עודה לאחר תוצאות המדגם
איימן עודה לאחר תוצאות המדגם | צילום: חדשות 13

לפני כן, בכירי כחול לבן עלו בזה אחר זה ונאמו בפני פעילי המפלגה. גנץ הכריז כי "נפעל החל מהלילה להקמת ממשלת אחדות רחבה שתבטא את רצון העם ושתציב סדרי עדיפויות כפי שהם צריכים להיות. אני מתכוון לדבר עם כולם". "המגעים הפוליטיים התחילו הלילה. שוחחתי עם עמיתיי עמיר פרץ וניצן הורוביץ וקבענו להיפגש בימים הקרובים. אני מתכנן גם לדבר עם אביגדור ליברמן ושותפים נוספים", הוסיף.

Gantzt
בני גנץ

על פי תוצאות מדגם חדשות 13 המעודכן, כחול לבן בראשות בני גנץ ויאיר לפיד קיבלה 32 מנדטים והליכוד בראשות בנימין נתניהו עומדת על 30 מנדטים. גוש המרכז-שמאל ביתרון עם 59 מנדטים וגוש הימים עם 53 מנדטים. ישראל ביתנו נשארת לשון המאזניים עם 8 מנדטים.

המפלגה השלישית בגודלה היא הרשימה המשותפת עם 15 מנדטים. ש"ס עם 9 מנדטים, יהדות התורה עם 8 מנדטים, ימינה עם 6 מנדטים, והמחנה הדמוקרטי והעבודה-גשר עם 6 מנדטים.