פרץ לגבאי ורוסו: התפטרו מהכנסת - ופנו מקום לבאים אחריכם

יו"ר העבודה הנבחר נפגש עם קודמו בתפקיד ומס' 2 ברשימה, שהודיעו על עזיבת החיים הפוליטיים, ודרש מהם לפרוש מהכנסת כדי שמרב מיכאלי ועמר בר-לב ייכנסו למליאה במקומם

זמן צפייה: 00:48

יו"ר מפלגת העבודה החדש, עמיר פרץ, קיים פגישות בימים האחרונים עם קודמו בתפקיד אבי גבאי ועם מספר 2 ברשימת המפלגה לכנסת ה-21, טל רוסו, ודרש מהם להתפטר מהכנסת. פרץ ביקש מהשניים, שהודיעו על עזיבת החיים הפוליטיים, לעזוב את המליאה ולאפשר לבאים אחריהם ברשימה, מרב מיכאלי ועמר בר לב להיכנס במקומם.

בתוך כך, פרץ נאם הערב (שלישי) בוועידת המפלגה והתייחס למערכת הבחירות הקרבה: "דווקא היום, דווקא מהבמה הזאת, אני קורא לתומכי הליכוד בכל הארץ ואומר להם - לא אתם עוזבים את הליכוד, הליכוד עזב אתכם. הליכוד שכח אתכם. הם מתעסקים רק בהתגברות וחסינות ושכחו שאתם הם אלה ששלחתם אותם לשם".

כתבות נוספות בנושא:

ברק: "אין לי בעיה להיות מספר 2 של פרץ – כדי להפיל את נתניהו"

פרץ: "לא אשב עם נתניהו; לא אחרים את הליכוד בראשות מועמד אחר"

פרץ גבר על שמולי ושפיר בסיבוב הראשון – ונבחר לראשות העבודה

פרץ המשיך לפנות למצביעי הליכוד ואמר: "אני לא מביט עליכם כעל מצבור של מצביעים, אני מביט עליכם כשותפים, ושערי הבית הזה פתוחים עבורכם. כולנו רוצים ביטחון, כולנו רוצים רווחה ועתיד טוב לדורות הבאים".

כזכור, בשבוע שעבר נבחר פרץ לראשות מפלגת העבודה לאחר שגבר על סתיו שפיר ואיציק שמולי. זו הפעם השנייה שבה פרץ מוביל את מפלגת העבודה בבחירות. הפעם הראשונה הייתה ב-2006, אז מפלגתו קיבלה 19 מנדטים ופרץ כיהן כשר הביטחון בממשלתו של אהוד אולמרט.

מאז היבחרו לתפקיד עולה שאלת האיחוד בגוש המרכז-שמאל, ובראש המגעים עם יו"ר "ישראל דמוקרטית", אהוד ברק, שאף הצהיר כי יהיה מוכן להיות מספר 2 של פרץ, כדי להפיל את ראש הממשלה המכהן, בנימין נתניהו.