הערב: אהוד ברק יכריז על הקמת מפלגה יחד עם יאיר גולן

ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר צפוי להודיע הערב במסיבת עיתונאים על שובו לפוליטיקה לקראת סבב הבחירות השני שייערך בספטמבר. לצדו יופיע סגן הרטמכ"ל לשעבר וכן חברים נוספים ברשימה

זמן צפייה: 01:17

אהוד ברק, ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, יכנס הערב (רביעי) בשעה 18:00 מסיבת עיתונאים, בה הוא צפוי להודיע על התמודדותו בסבב השני של הבחירות שייערך בספטמבר במסגרת מפלגה חדשה בראשותו. לצדו צפויים להופיע חברים נוספים ברשימה, בהם סגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן.

ביום ראשון פורסם בחדשות 13 כי אלוף (במיל') יאיר גולן פועל בתקופה האחרונה לגייס ח"כים בכירים לשעבר במפלגת העבודה למפלגתו החדשה של אהוד ברק. הכוונה בסופו של דבר היא להתאחד עם "העבודה" דרך שיתוף פעולה עם יושב או יושבת הראש החדשים שייבחרו למפלגה. גולן מסר אז בתגובה לפרסום: "איני מאשר ואיני מכחיש". בתוך כך, מקיים ברק מגעים מתקדמים עם האסטרטג ליאור חורב.

לפני כשבועיים פורסם בחדשות 13 שמסתמן כי אהוד ברק החליט להתמודד בבחירות במפלגה עצמאית ולא במפלגת העבודה. ברק נפגש עם יאיר גולן, והשניים דנו בשיתוף פעולה במסגרת פוליטית חדשה. לברק יש יחסים טובים עם המתמודדים בפריימריז בעבודה, וצפוי שיתוף פעולה בין שתי המפלגות, אם אכן יקים ברק מפלגה חדשה.