דרעי נגד ליברמן: "בניגוד אליך אנחנו עקביים - די עם השקרים"

יו"ר ש"ס התייחס לדבריו של יו"ר ישראל ביתנו, שהתייחס מוקדם יותר היום למפלגות החרדיות, והצהיר: "איך יש לך עזות מצח להאשים את החרדים כסחטנים?". ליברמן בתגובה: "בעיה בהבנת הנקרא"

זמן צפייה: 01:05

יו"ר ש"ס אריה דרעי תקף היום (ראשון) את דבריו של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, שהתייחס מוקדם יותר היום למלגות החרדיות בהקשר לפלונטר הפוליטי. בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו כתב דרעי: "ליברמן, די עם הספינים והשקרים. אנחנו בש"ס, בניגוד אליך, עקביים: תומכים בנתניהו לכל אורך הדרך".

"בני גנץ לא הציע לנו ארבעה שרים וכלל לא ישבנו איתו למו״מ", המשיך דרעי. "להבדיל ממך, דרשת וסחטת אחרי בחירות אפריל עם חמישה מנדטים, את תפקיד שר הביטחון, שר קליטה ועוד שר. בנוסף, בקשת את תיק ירושלים והתפוצות ותיק המודיעין".

עוד בחדשות 13:

דרעי: אין טעם לחתום כעת על המלצה לנתניהו – זה משחק של ליברמן

יגיעו להסכמות? צוותי המו"מ של הליכוד וכחול לבן נפגשים

קיש: "המתקפה על סער – ירי בנגמ"ש; חשוב יותר שהקבוצה תנצח"

אביגדור ליברמן, אריה דרעי ובנימין נתניהו
אביגדור ליברמן, אריה דרעי ובנימין נתניהו | צילום: חדשות 13

בהמשך דבריו תקף במרומז יו"ר ש"ס את יוצאי חבר העמים: "דרשת גם למעלה משני מיליארד שקלים לעולי חבר העמים, שלא עובדים ולא משלמים מיסים. דרשת לפתוח במשרד הקליטה 17 נציגויות במדינות חבר העמים, מדינות שספק אם יש בהן יהודים בכלל. ועוד ועוד. אז איך יש לך עזות מצח להאשים את החרדים כסחטנים?".

בתגובה לדברים החריפים, השיב ליברמן לדרעי בעמוד הפייסבוק שלו. "כנראה שיש לך בעיה בהבנת הנקרא", כתב יו"ר ישראל ביתנו. "אולי זו תוצאה של היעדר לימודי ליב"ה בחינוך החרדי. בפוסט שכתבתי אין מילה אחת על סחטנות חרדית. ההיפך, הטענות שלי הן לנתניהו והליכוד, שנכנעים פעם אחר פעם ללחץ של המפלגות הלא ציוניות, כמו ש"ס ויהדות התורה. בלי קשר, בכל דברי ההבל שכתבת לא מצאתי מילה אחת של אמת".

אביגדור ליברמן יו''ר ישראל ביתנו בכנס בנושא צבא-חברה, ביטחון ודמוקרטיה
אביגדור ליברמן יו''ר ישראל ביתנו בכנס בנושא צבא-חברה, ביטחון ודמוקרטיה | צילום: חדשות 13

דבריו של דרעי, כאמור, הגיעו בעקבות פוסט שכתב ליברמן בשעות הבוקר, שבו התייחס לפלונטר הפוליטי, תקף את נתניהו וגנץ וטען כי שניהם מנסים לשכנע את החרדים לחבור אליהם במקום לנסות להגיע להסכמות ביניהם. "כששואלים פעם אחרי פעם מה אני רוצה, התשובה שלי תמיד הייתה ברורה ושקופה: ממשלת אחדות המתבססת על שלוש המפלגות - כחול לבן, הליכוד וישראל ביתנו. רק בממשלה כזאת אפשר להעביר מהלכים אמיתיים ולנטרל את השפעתן של המפלגות החרדיות", כתב ליברמן.