שבר את הרשת: אהוד ברק משתתף באתגר הפקק • צפו

מלבד רה"מ לשעבר, שקרא לנתניהו "ביבי, שתה משהו, תירגע, רק התחלנו", השתתפו באתגר יאיר לפיד, וח"כ שרן השכל שפרסמה את הסרטון שלה בתגובה לאהוד ברק

זמן צפייה: 02:06

"אתגר הבקבוק" הפך בימים האחרונים לתחרות וויראלית בכל העולם, ידוענים רבים מג'סטין ביבר ועד מריה קארי כבר הפסיקו להשתתף בה, וכעת הצטרפו גם כמה פוליטיקאים ישראלים, ביניהם אהוד ברק (ישראל דמוקרטית), יאיר לפיד (כחול לבן) ושרן השכל (ליכוד).

באתגר יש להבריג החוצה פקק מהבקבוק באמצעות בעיטה מסובבת מבלי להפיל את הבקבוק, ומכאן שהוא מיועד לאנשים בעלי יכולות אתלטיות בסיסיות. ברק, החייל המעוטר ביותר בצה"ל, הסיר את פקק בקבוק הסודה לא באמצעות בעיטה, כי אם באמצעות כף ידו. ברק בחר להעביר מסר לראש הממשלה בנימין נתניהו: "ביבי, שתה משהו, תירגע. רק התחלנו".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

35 ו-32 שנות מאסר נגזרו על מחבלים שדקרו למוות חייל בבנימין

פלסטיני מהשטחים נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בבת 13

חשד לפרשייה בין-לאומית של חטיפה וסחר בתינוק מישראל


מתוך שלושת הפוליטיקאים שהצטרפו לחגיגה למעשה רק השכל ביצעה את המשימה כמו עמיתיה ברחבי העולם. בסרטון שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה, שערוך בהילוך איטי, היא מבצעת בעיטה מסובבת מרשימה ומפילה בקבוק מיץ חמוציות, בעוד הבקבוק נותר במקומו. את הסרטון הקדישה לברק. יש כאלו שבסוף הסרטון שותים מהמיץ, מה ששרון עשתה גם כן, וסיכמה, "חמוץ".

לפיד פרסם בטוויטר שלו סרטון בו הוא נראה מתכונן להעיף את הפקק בבעיטה, אך לבסוף מוריד אותו בדרך הרגילה. גם לפיד תיעל את האתגר הוויראלי לתקופת הבחירות, ואמר בסוף הסרטון: "למה להסתבך? הולכים, מצביעים כחול לבן, מחליפים את השלטון".