"צריכים אתכם": כך פועלת כחול לבן לגיוס הקול הערבי • תיעוד

לאחר שבבחירות הקודמות מיעטה המפלגה לפנות למגזר הערבי, תועד רם בן ברק מנסה לגייס פעילים ערבים בסרטון שהגיע לחדשות 13: "רוצה שתראו בנו נציגי החברה הערבית בכנסת"

זמן צפייה: 01:48

ח"כ רם בן ברק, שעומד בראש מטות מפלגת כחול לבן במגזר הערבי, תועד בסרטון שהגיע לידי חדשות 13, כשהוא מסביר לפעילים ערבים בכינוס בביתו שבנהלל: "אני רוצה שתראו בנו נציגים של החברה הערבית בכנסת, אתם תראו התגייסות מלאה של כל ראשי כחול לבן בנושא". זאת, ברקע העובדה שבבחירות הקודמות מיעטה המפלגה מאוד לפנות לאלקטורט הערבי. עוד הוסיף בן ברק: "אנחנו צריכים אתכם בשביל להחליף את השלטון".

"כולנו פטריוטים ישראלים. אנחנו רוצים שהמדינה הזאת תצליח, וזה לא יקרה אם לא יהיה כאן שיוויון", אמר בן ברק, והוסיף כי כחול לבן טעתה בגישתה ביחס למגזר הערבי: "אני חושב שהמפלגה שלי עשתה טעויות במערכת הבחירות הקודמת, ולמדנו מהן".

רם בן ברק
רם בן ברק | צילום: החדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13:

רם בן ברק: "מכבד את מצביעי הליכוד – אבל חושב שהם טועים"

ברק: "אני לא עומד משמאלו של גנץ – אין להכפיש בתוך הגוש"

בפעם השלישית החודש: אנגלה מרקל תועדה בהתקף רעידות בטקס רשמי

רם בן ברק | צילום: דוברות כחול לבן

נוסף לכך, התייחס בן ברק להיעדר מועמד ערבי ברשימה ואמר: "האמת פשוטה - צריך להיות נציג ערבי ברשימה, תוכנן שבבחירות הבאות יהיה, והבחירות הנוכחיות נכפו עלינו לפני חודש. אני מניח שהמציאות הזאת תשנה".

"אנחנו נדאג שבמגזר הציבורי 20% מהעובדים יהיו ערבים. אתם 20% מהאוכלוסייה", סיפר בן ברק על תוכניתו ואמר: "נעשה את זה לא מתוך התנשאות או יהירות, אלא כי כולנו ישראלים".

כחול לבן החליטה לאחרונה לשנות את יחסה כלפי הבוחרים הערבים, ובין היתר להקים מטות ביישובים של המגזר, בראשם עומד בן ברק. מדובר באחת מהמטות, שאותם מנהל ראש מערך השטח של כחול לבן ח"כ בועז טופורובסקי, מקורבו של יאיר לפיד.