70 ימים לבחירות: ברק ונתניהו מציגים - קרב הכפשות ברשת

ההתכתשות האחרונה בין השניים עסקה ב"למי יש חברים יותר מפוקפקים?". יו"ר ישראל דמוקרטית האשים את רה"מ בקשר עם מיליונר מושחת, נתניהו השיב עם מיליונר שמואשם בשידול קטינות לקיום יחסי מין

זמן צפייה: 01:42

בימים האחרונים ההתכתשויות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר מפלגת ישראל דמוקרטית אהוד ברק לא נפסקות – כאשר היום (שלישי) הן בסימן של "למי יש חברים יותר מפוקפקים?". ברק האשים את נתניהו בקשר עם מיליונר מושחת, נתניהו החזיר לו עם האשמה על מיליונר שמואשם בשידול קטינות לקיום יחסי מין – והרשת גועשת.

מרכז מערכת הבחירות הזו הוא הקרב המתגלגל בין השניים, שהקשר המורכב שלהם הולך עשרות שנים אחורה, וזה בולט במיוחד מול הקמפיין העייף של מפלגת "כחול לבן". מאיר כהן, מספר שש ברשימה כחול לבן התייחס בתוכנית "החדשות עם יעקב אילון" לחילופי הדברים בין השניים ואמר ש"זה מביש לראות את זה. אנחנו נמצאים במציאות שבה ככל שזורקים רפש אנחנו מוחאים כפיים – אנחנו רוצים לשנות את זה. שיקללו אחד את השני כמה שהם רוצים".

לכתבות נוספות בנושא >> 

ברק: "אני לא עומד משמאלו של גנץ – אין להכפיש בתוך הגוש"

נתניהו השיב לברק: "לא יהיה שום שינוי בחוקי החסינות"

ברק: "לא נשב עם נתניהו בשום מצב – נשלב ידיים כדי להפילו"

קמפיין נתניהו נגד ברק
קמפיין נתניהו נגד ברק | צילום: החדשות 13

בסוף השבוע שעבר ברק הכריז על השם של מפלגתו החדשה ובהצהרתו אמר: "הבחירה היא בין ריסוק הדמוקרטיה הישראלית, פגיעה מכוונת בשלטון חוק, בבית המשפט ובמשטרת ישראל, בין רמיסה מוחלטת של הממלכתיות והסולידריות הישראלית – לבין המדינה היהודית והדמוקרטית שישראל צריכה, ראויה ויכולה להיות. עכשיו הזמן להחזיר את התקווה והאומץ לישראל, להתאחד ולהחזיר את ישראל לפסים".

בתוך כך, התייחס ראש הממשלה נתניהו לדברי ברק, ואמר: "לא יהיה שום שינוי בחוקי החסינות - זה הכול בלופים של אהוד ברק, שמקשקש על 'קץ הדמוקרטיה'. זה קשקוש ואוויר חם". את הדברים אמר בסרטון שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו.

קמפיין ברק נגד נתניהו
קמפיין ברק נגד נתניהו | צילום: החדשות 13

נתניהו הדגיש: "לא כללנו שום שינוי בחוקי החסינות עם המפלגות שאיתן חתמנו הסכמים קואליציוניים. הלכנו להקים איתן ממשלה, אף אחד לא ידע שלא נקים ממשלה, והעובדה היא שלא כללנו את זה. אין צורך בזה, לא צריך את זה, קודם כל כי לא היה כלום ולכן גם לא יהיה כלום אבל מעבר לכל דבר אחר - יש חוק קיים ולא צריך חוקים חדשים".

ברק בתגובה השיב לראש הממשלה: "לא יהיה כלום כי אין כלום? ביבי, אני מכיר אותך היטב. לפי קצב פליטת השקרים, מחוג הלחץ שלך מתקרב ל-100. ביבי, תשתה קצת מים. רק התחלנו".