לאחר שמספר האשראי שלו פורסם ברשתות - ברק נאלץ לבטל הכרטיס

לאחר שהופץ וידאו בו תועד מבקר בדוכן הפלאפל "הקוסם" שבתל אביב ולועג לנתניהו שלכאורה לא משתמש בכרטיסי אשראי, נדרש יו"ר "ישראל דמוקרטית" להחליף את מספרו על מנת למנוע גניבה מחשבונו

זמן צפייה: 00:53

יו"ר "ישראל דמוקרטית" וראש הממשלה לשעבר אהוד ברק נאלץ לבטל היום (שלישי) את כרטיס האשראי שלו, לאחר שווידאו בו חשף בטעות את מספרו הפך ויראלי ברשתות החברתיות - וחשף אותו לסכנה של גניבת פרטי אשראי וזיופים.

כפי שפורסם אתמול בחדשות 13, ביקר אתמול ברק בדוכן הפלאפל "הקוסם" שבתל אביב - ולא פספס את ההזדמנות לעקוץ את ראש הממשלה: "אני רוצה להסביר לך - ככה נראה כרטיס אשראי, צריך להחזיק את זה בכיס ולהיות מוכן לשלם", אמר.

"טוב, תראה ביבי. פה קודם כל אנחנו בתור לפלאפל, פה זה אמיתי, אנחנו באמת כאן, זה לא מסך ירוק מאחוריי", אמר ברק, "פה יש לא מאחז עיניים אלא קוסם אמיתי, קוסם של פלאפל. אני עכשיו מזמין את כולם לפלאפל, ואתה תראה, כשאני מתחייב זה קורה. ביבי, ככה מסיימים את זה, אתה לוקח את הכרטיס בחזרה פנימה ואם אתה רוצה - אתה שומר את הקבלה, אם אתה לא רוצה אתה יכול לזרוק".

אהוד ברק מחוץ לפלאפל ''הקוסם''
אהוד ברק מחוץ לפלאפל ''הקוסם'' | צילום: חדשות 13

הגולשים מיהרו להצביע על הטעות: "חשף את מספר כרטיס האשראי והתוקף ותעודת הזהות שלו ידועה לכל מי שרוצה לחפש באינטרנט. הזמין אוכל לכל המדינה", צחק גולש אחד בפייסבוק. גולשים בטוויטר אף הגדילו ופרסמו את המספר המלא, וקראו לאחרים "להזמין פיצה על חשבונו".