שקד: "אין דבר כזה חסינות כוללת. אם ח"כ יבקש - נבחן פרטנית"

יו"ר איחוד מפלגות הימין התייחסה גם להמלצה להעמיד לדין את ליצמן בפרשת מלכה לייפר ואמרה: "פעלתי רבות על מנת שהיא תוסגר לאוסטרליה. אני מאחלת לליצמן שהעניין הזה ייסגר"

זמן צפייה: 11:42

יו"ר איחוד מפלגות הימין איילת שקד התייחסה היום (שלישי) לחוק החסינות ואמרה כי "אם נגיע למצב שמישהו מחברי הכנסת יבקש חסינות נתייחס לאותו מקרה באופן ספציפי. אין דבר כזה מהלך חסינות כולל".

כמו כן, התייחסה להמלצות המשטרה להעמיד לדין את סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ואמרה כי "התעסקתי רבות בתיק של מלכה לייפר כשרת משפטים ופעלתי על מנת שהיא תוסגר לאוסטרליה. עשיתי מה שיכולתי כדי לקדם את ההסגרה שלה, אבל ההליך בביהמ"ש עוד לא הסתיים. עלי לא הפעילו לחצים". את הדברים אמרה ב"לפני החדשות" עם אודי סגל.

עוד אמרה בנושא כי "אני מאחלת לליצמן שהעניין הזה יסגר, ואני מאוד מקווה שלא יצא מזה שום דבר. דרך אגב, אני לא מבינה איך פרסמו את ההמלצות, אני לא חושבת שהחקירה הזו נפתחה לפני חקיקת חוק ההמלצות".

לכתבות נוספות בנושא >>

הימין המאוחד: "הביקורת על דברי סמוטריץ' – סתימת פיות מכוערת"

שקד נגד נתניהו: "הציבור יקבע אם אעמוד בראש איחוד הימין"

שקד: "אף אחד לא יודע מה יקרה אם הימין לא יקבל 61 מנדטים"

איילת שקד
איילת שקד | צילום: חדשות 13

על טענתו של חבר הכנסת אורי מקלב  (יהדות התורה) שאם ליצמן לא היה חרדי לא היו מממליצים להעמידו לדין, אמרה שקד כי "ליברמן ולפיד מובילים מסע שיסוי נגד החברה החרדית ואני חושבת שזה בזוי. אני חושבת שצריך לדבר על אחדות – כוחנו באחדותנו. לא צריך לנצל את מערכת הבחירות כדי לשסות מגזרים אחד בשני. יש פוליטיקאים שעושים את זה כדי לקשש קולות – אני מאוד סולדת מזה".