כחול לבן מתפרקת: גם חבר הכנסת רם שפע עוזב

לאחר שתמך בפיזור הכנסת, גנץ סיכם עם יו"ר ועדת החינוך כי לא ייכלל ברשימת המפלגה בבחירות הבאות. סיכויים גבוהים שירוץ עם חולדאי. שפע: "לא הצלחנו לגשר על הפערים בתפיסות"

זמן צפייה: 01:01

חבר הכנסת ויו"ר ועדת החינוך רם שפע עוזב את כחול לבן - כך הודיע היום (חמישי) יו"ר המפלגה בני גנץ בתום שיחה בין השניים. קיימים סיכויים גבוהים ששפע יצטרף למפלגתו החדשה של רון חולדאי. בכך, מצטרף שפע לשורה ארוכה של חברי המפלגה עד לאחרונה שלא ירוצו כחלק מרשימתה בבחירות הקרובות: גבי אשכנזי, אבי ניסנקורן, מיקי חיימוביץ', אסף זמיר ומיכל קוטלר-וונש.

שפע, המכהן גם כיו"ר ועדת החינוך, נפרד מחברי מפלגתו בקבוצת הווטסאפ וכתב כי "לאחר שיחות כנות ואישיות עם בני ועם רבים מכם על הפערים העמוקים שנוצרו בינינו לאחרונה, אני עוזב היום את כחול לבן".

"בתקופה האחרונה, על אף הניסיונות שלי לשכנע אחרת, בשיח ישיר ומכבד אפילו ברגעים הדרמטיים שלפני ההצבעה על פיזור הכנסת, לא הצלחנו לגשר על הפערים בתפיסות. מכאן, אני בוחר לצאת לדרך חדשה, אני אומר זאת בכאב גדול מאוד - אבל גם בלב שלם".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

משרד הבריאות ויתר – לא יוטל עוצר מלא בליל הסילבסטר

אישום נגד מפקד תחנת משטרה בירושלים: "סטר לבן 12 ללא סיבה"

224 ישראלים נמצאו חיוביים לאחר קבלת מנת החיסון הראשונה

רם שפע, יו''ר התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות
רם שפע | צילום: חדשות 13

כאמור, עזיבתו של שפע מכחול לבן היא אחת מיני רבות שהתרחשו השבוע במפלגה. רק אתמול היה זה שר החוץ גבי אשכנזי, שהודיע על פרישתו וכתב כי הוא עושה זאת "ברגשות מעורבים וראש מורם. כעת, אני לוקח פסק זמן לחשוב על המשך דרכי". לפניו היה זה אבי ניסנקורן, שחבר לרון חולדאי ובשל כך התפטר מתפקידו כשר המשפטים.