המרוץ ל-61: בנט, סער ונתניהו נאבקים על כ-5 מנדטים בימין

רוב מצביעי ימינה ותקווה חדשה לא מעוניינים בנתניהו כר"מ, אך מיעוטם, בין 5 ל-6, דווקא כן, ועליהם ייערך הקרב בימין בשבועות הקרובים. וגם: האסטרטגיה של בנט למשוך אליו 3 מנדטים

זמן צפייה: 00:53

שלושה שבועות לפני הבחירות, לצד הקרב על אחוז החסימה שעשוי להכריע את גורל גורלן, ישנו קרב על בין מנדטים נוספים שיתחלקו בין מפלגות הליכוד, כחול לבן ותקווה חדשה. בעוד שרבים ממצביעי גדעון סער ונפתלי בנט לא רוצים את בנימין נתניהו כראש ממשלה, המיעוט שדווקא כן רוצה אותו לכהונה נוספת שווה בין 5 ל-6 מנדטים, שעליהם הולך להתנהל קרב גדול עד הבחירות.

כמו כן, יו"ר ימינה נערך לקרב מנדטים מול נתניהו, זאת לאחר שהשבוע הודיע כי מפלגתו לא תשב בממשלה בהובלת יו"ר יש עתיד יאיר לפיד כראש ממשלה. בכך, מקווה בנט כי הוא יצליח להעביר אליו מצביעי ימין נוספים שחפצים בשינוי אך דוחים ממשלת שמאל. לכן, בשבועות הקרובים הוא ימקד סביב זה את האסטרטגיה שלו, וביעד השאפתני למשוך אליו שלושה מנדטים נוספים.

גדעון סער, בנימין נתניהו, נפתלי בנט | צילום: רויטרס

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

דוח מודיעין אמריקני: יורש העצר הסעודי אחראי לחיסול חאשוקג'י

עימותים במחאה באום אל-פחם: ח"כ ג'בארין נפגע בגבו מרימון הלם

נאסרה הפעלת תחבורה ציבורית לירושלים וממנה במוצ"ש וביום ראשון

סקר חדשות 13, 25 בפברואר
סקר חדשות 13, 25 בפברואר

בתוך כך, מסקר מנדטים שפורסם אמש בחדשות 13 עלה כי מפלגת הליכוד הייתה מקבלת 27 מנדטים – אחד פחות משקיבלה בסקר הקודם, ואילו יש עתיד הייתה מקבלת מנדט אחד נוסף מאז הסקר האחרון ועומדת כעת על 18.

תקווה חדשה של גדעון סער נותרה יציבה עם 13 מנדטים, וגם ימינה בראשות נפתלי בנט שומרת על יציבות מהסקר הקודם – עם 11 מנדטים.