פרץ על החבירה ללוי: "מנהיגים צריכים לקבל החלטות אמיצות"

יו"ר העבודה התייחס לאיחוד עם יו"ר גשר והצהיר כי "התחייבתי שאעשה מאמץ להביא מנדטים מהימין - בחרתי במהלך שנותן סיכוי להחליף את נתניהו". עוד הדגיש: "לעולם לא אקפל את הדגל המדיני"

זמן צפייה: 07:43

יו"ר העבודה, עמיר פרץ, התייחס היום (שבת) לאיחוד עם יו"ר גשר, אורלי לוי-אבקסיס, והצהיר כי "מנהיגים צריכים לקבל החלטות אמיצות. התחייבתי שאני הולך לנסות ולעשות מאמץ להביא מנדטים מהימין - בחרתי במהלך אמיץ שנותן סיכוי אמיתי להחליף את נתניהו". את הדברים אמר בריאיון ל"מטה המרכזי" עם אילה חסון.

"לא נשב עם נתניהו כל עוד יש כתב חשדות נגדו", הדגיש פרץ. "ניסו לעוות את דבריה של לוי-אבקסיס, אבל היא אמרה במפורש – נמתין להכרעת היועמ"ש".

פרץ התייחס לחיבור עם לוי-אבקסיס על בסיס המצע החברתי, והדגיש כי הבסיס לחיבור ביניהם לא נובע משיח עדתי. "מעולם לא הסכמתי שהדיונים בישראל סביב המצב החברתי יהיו עדתיים. אנחנו בעד מאבק מעמדי, לא מאבק עדתי". עוד הוסיף כי לצד המאבק החברתי - "לעולם לא אקפל את הדגל המדיני". לדבריו, "זה המפתח לתיקון החברתי החשוב ביותר. ניתן גיבוי לכל תהליך שלום".

על חיבור אפשרי עם יו"ר ישראל דמוקרטית, אהוד ברק, אמר פרץ: "ברק הגיע כדי לעשות שינוי. אם הוא מגיע למצב שצריך לשריין אותו - הוא צריך לשקול מחדש אם המטרה שלשמה הגיע אכן קיימת".

עוד בחדשות 13:

פרץ: "לא נשב עם נתניהו תחת כתב חשדות וכתב אישום"

אורלי לוי: "אי אפשר לשבת עם ר"מ כשיש נגדו כתב אישום"

"אישה פורצת דרך": עמיר פרץ מצרף את אורלי לוי-אבקסיס לעבודה

Capture
עמיר פרץ ב''מטה המרכזי''

מוקדם יותר היום תקף פרץ את ראש הממשלה במפגש עם ראשי רשויות מקומיות ופעילים חברתיים במגזר הבדואי בצפון. "נתניהו זנח את הפריפריה והפקיר את מגזר המיעוטים בישראל", אמר. "מי שלא מוכן לתת שוויון למיעוטים בחברה מאבד את התוקף המוסרי להוביל את המדינה".

יו"ר מרצ ניצן הורוביץ, תקף את פרץ ואמר כי ראש העבודה ריסק את האפשרות לאיחודים בגוש השמאל. "במקום איחוד גדול הוא בחר בשיריון קטן, כדי לפנות ימינה לכיוון ממשלת נתניהו", אמר באירוע שבתרבות ברעננה. "מתנגדי נתניהו, שמרו נפשכם מפרץ ואורלי לוי, הם הראשונים שיערקו לממשלת נתניהו. קול לעבודה הוא קול לנתניהו".