לאחר שהתגלה כי יועצתו נדבקה: נתניהו וצוותו הקרוב ישהו בבידוד

לשכת נתניהו מסרה כי הוא וכמה מאנשיו ייכנסו לבידוד לפחות עד לסיום החקירה האפידמיולוגית של רבקה פאלוך, יועצתו לענייני חרדים, שהתגלה כי נדבקה בקורונה

זמן צפייה: 01:22

לשכת ראש הממשלה מסרה היום (שני) כי נתניהו וצוותו ישהו בבידוד עד לסיום החקירה האפידמיולוגית של רבקה פאלוך, יועצתו לענייני חרדים, שהתגלה כי נדבקה בנגיף הקורונה. "בהתאם לממצאים, משרד הבריאות ורופאו האישי של רה"מ ייקבעו יום לסיום הבידוד", נמסר.

בתוך כך, דוברות הכנסת עדכנה כי לאורך היום קצין הכנסת ערך בדיקה במצלמות המשכן וגילה שפאלוך ביקרה במשכן בימים 16.3, 23.3 ו- 26.3. מנכ"ל הכנסת אלברט סחרוביץ פנה במכתב לח"כים ועובדי המשכן וביקש מכל מי ששהה בסביבתה של פאלוך להיכנס לבידוד.

"על מנת להשלים את החקירה האפידמיולוגית פנו בכנסת לגורמי המקצוע במשרד הבריאות, על מנת שיצפו אף הם במצלמות המשכן ויבחנו את המשך הצעדים וההנחיות בהתאם", לשון ההודעה.

לכתבות נוספות בנושא >> 

מניין המתים עלה ל-16: בן 58 עם מחלות רקע מת בביה"ח אסף הרופא

בחסות משבר הקורונה: הונגריה תעביר חוק שמצמצם את חופש הביטוי

יועצת רה"מ אובחנה כחולת קורונה – נתניהו צפוי להיבדק שוב

רבקה פאלוך, יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים והכנסת
רבקה פאלוך, יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים והכנסת | צילום: חדשות 13

כאמור, רבקה פאלוך, יועצת ראש הממשלה בנימין נתניהו לענייני חרדים והכנסת, אובחנה כחולת קורונה. פאלוך שהתה בקרבת נתניהו וכמה מן השרים בימים האחרונים. פאלוך נבדקה לאחר שבעלה אובחן כחולה.

כזכור, לפני כשבועיים נתניהו וסביבתו עברו בדיקות קורונה שגרתיות - בהתאם להנחיות סמנכ"ל ביטחון וחירום במשרד ראש הממשלה. לאף אחד מהם לא הופיעו תסמינים טרם הבדיקה, וכולם נמצאו בריאים.

משרד הבריאות עדכן כי תושב חולון בן 58 מת הבוקר בבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. מבית החולים נמסר כי לגבר היו מחלות רקע "משמעותיות מאוד", וכי במקום עדיין מאושפזים שלושה חולים במצב קשה, חמישה במצב בינוני ו-19 שמצבם קל.

עד כה, 4,347 ישראלים חלו בנגיף הקורונה, בהם 63 חוברו למכונות הנשמה. 80 מהחולים נמצאים במצב קשה, 81 במצב בינוני ו-4,037 מהנדבקים במצב קל.

בנימין נתניהו
הנחה להגדיל את תוכנית הסיוע. ראש הממשלה, בנימין נתניהו | צילום: רויטרס