נתניהו על קריאת הליכוד לעצור את רביב דרוקר: "ניסוח לא מוצלח"

ראש הממשלה התייחס למתקפת מפלגתו בעקבות תחקיר "המקור", והצהיר כי "הכנסת עיתונאים לכלא היא אבסורד". עוד ציין: "אני בעד השמעת ביקורת, אבל לא יכול להיות שעיתונאים ישבשו הליכי משפט"

זמן צפייה: 04:46

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (חמישי) לקריאות מפלגת הליכוד להכניס את רביב דרוקר לכלא, בעקבות תחקיר "המקור" שחשף את ההקלטות העומדות במרכז תיק 4000. "הכנסת עיתונאים לכלא היא אבסורד - זה היה ניסוח מאוד לא מוצלח", אמר נתניהו. "אני בעד גיוון והשמעת דעות וביקורת, אבל לא יכול להיות שעיתונאים ישבשו הליכי משפט וידיחו עדים. אלה דברים שחייבים להיבדק ולהיחקר. אף אחד לא מעל החוק – גם לא העיתונאים".

עוד בחדשות 13:

נתניהו: "אם העלייה בתחלואה תימשך – נחזיר את ההגבלות"

רה"מ החליט: יוטלו הגבלות במוקדי תחלואה – אכיפת ההנחיות תוגבר

גנץ בעקבות תחקיר "המקור": "תפקיד העיתונאים לבקר אותנו"

Lmhxxs
ראש הממשלה בנימין נתניהו

מוקדם יותר היום התייחס שר הביטחון בני גנץ התייחס למתקפה מצד מפלגת הליכוד, וכתב בחשבון הטוויטר שלו כי "תפקידם של עיתונאים הוא לבקר אותנו הפוליטיקאים. כך היה, כך זה עכשיו וכך זה ימשך".

גם שר התקשורת יועז הנדל התייחס וכתב בטוויטר: "גם הבוקר מזכיר שעיתונאים תפקידם לבקר את השלטון. לבקר אותי ואת שאר הפוליטיקאים. אעשה הכל כדי שבישראל תהיה תקשורת חופשית, אמינה, מאוזנת ומגוונת".

"תפקידה של העיתונות לבקר את נבחרי הציבור, לחשוף ולדווח", הוסיף שר החוץ גבי אשכנזי. "האמירה כי עיתונאי צריך לשבת בכלא בעקבות פרסומיו מקוממת ואינה מקובלת במדינה דמוקרטית".

נתניהו בישיבת סיעת הליכוד | צילום: חדשות 13

כזכור, בתחקיר פורסמו לראשונה ההקלטות שסיבכו את ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיק השוחד, פרשת "בזק-וואלה". בהקלטות נשמעים שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק, ורעייתו איריס, בשיחות עם מנכ"ל וואלה אילן ישועה על הטיית סיקור באתר החדשות לטובת ראש הממשלה ורעייתו, כשבמקביל הם מדברים בקולם על פעולות שעושה ראש הממשלה לטובת בזק. ההקלטות המלאות ישודרו מחר בתוכנית "המקור".