שוב הפרה את ההנחיות: רגב השתתפה באירוע שכלל התקהלות אסורה

שרת התחבורה הגיעה לאירוע של קמפיין הליכוד בשטח פתוח בבאר שבע, כאשר סביבה נראו יותר מעשרה פעילים, בניגוד לתקנות משרד הבריאות. למרות זאת, היא נשארה במקום ונשאה דברים • תיעוד

זמן צפייה: 00:58

שרת התחבורה מירי רגב השתתפה בהשקת קמפיין שטח של מפלגת הליכוד בעיר באר שבע, כאשר סביבה נראו למעלה מ-10 פעילים, זאת בניגוד להגבלות ההתקהלות המותרת כיום בשטח פתוח - כך עולה מתיעוד שעלה היום (שלישי) בדף הפייסבוק של השרה.

עם זאת, בתיעוד ניתן לראות כי השרה מטעם הליכוד קראה לפעילים להתרחק ולשמור על ההנחיות, ולמרות שהייתה מודעת לבעיה היא נשארה במקום ונשאה דברים. כמו כן, סגן ראש עיריית באר שבע, שמעון בוקר, אמר לפעילים: "אלו בדיוק התמונות שהתקשורת מחפשת", וקרא אף הוא לפעילים להתרחק, אך הם עדיין נשארו במקומם, כפי שניתן לראות בתיעוד.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

הסערה בפתח: הגשם יחל אחר הצהריים; מהלילה: משבי רוח קיצוניים

תיעוד: נערי גבעות משחיתים רכבי פלסטינים אחרי פינוי אוהל

גנץ לא ישתתף בדיון הקבינט, תוכנית המענקים של נתניהו לא תקודם

שרת התחבורה מירי רגב במהלך השקפת קמפיין שטח של הליכוד בבאר שבע
שרת התחבורה מירי רגב במהלך השקפת קמפיין שטח של הליכוד בבאר שבע | צילום: עמוד הפייסבוק של מירי רגב

מלשכת מירי רגב נמסר בתגובה: "השרה רגב החלה היום את פעילותה בשטח וביקרה בערים נתיבות, באר שבע ושדרות. כלל המפגשים נעשו תוך הקפדה על כללי משרד הבריאות. הסיור בבאר שבע בוצע באופן רכוב בשטח פתוח. השרה ברכה את המשתתפים בסיור הרכוב תוך הקפדה על כללי משרד הבריאות. כשהשמאל מפר יום אחרי יום את הנחיות הקורונה בהפגנות הדבקה בבלפור, אנשי הליכוד שומרים על הכללים ופועלים במלוא המרץ לניצחון הליכוד בבחירות הקרובות".

כזכור, זו לא הפעם הראשונה בה נראית השרה תוך כדי הפרת ההנחיות - לפני כחודש האתר דמוקרט TV פרסם תיעוד של שרת התחבורה כאשר נכחה ביחד עם 14 מעובדי משרדה בחלל סגור, למרות שההגבלות אפשרו אז חמישה אנשים בלבד. בנוסף, אף אחד מהמצולמים לא עטה מסכה.

השרה מירי רגב במסיבת יום הולדת רבת משתתפים בזמן הסגר | צילום: דמוקרטTV

זאת ועוד, בחודש יולי אשתקד, רגב השתתפה בטקס חנוכת מחלף אשקלון צפון בו השתתפו עשרות אנשים בניגוד להגבלות, שאושרו יום קודם לכן. בתגובה לכך, השרה מסרה לחדשות 13 כי "אנחנו לא בדיוק עומדים במגבלות שמשרד הבריאות הנחה. אנחנו צריכים להיות מצומצמים יותר. נכון שאנחנו בשטח פתוח, אבל צריכים להיות פחות אנשים. בפעם הבאה אני אוודא שהדברים האלה קורים, אין דרך אחרת. צריך לשמור על הבריאות וההנחיות".

המשתתפים בחנוכת מחלף אשקלון צפון בהובלת שרת התחבורה מירי רגב
המשתתפים בחנוכת מחלף אשקלון צפון בהובלת שרת התחבורה מירי רגב | צילום: חדשות 13