שלושה ימים לסגירת הרשימות: מירב בן ארי מצטרפת ליש עתיד

הח"כית לשעבר הודיעה על הצטרפותה למפלגתו של יאיר לפיד, במסגרתה היא תתמודד בבחירות לכנסת ה-24. בן ארי, שכיהנה בשנים 2019-2015 מטעם מפלגת כולנו: "זה הזמן לשנות הנהגה"

זמן צפייה: 00:20

שלושה ימים לסגירת הרשימות לכנסת ה-24: חברת הכנסת לשעבר מירב בן ארי הודיעה הבוקר (שני) כי היא מצטרפת לרשימת יש עתיד. "זה הזמן הכי משמעותי מבחינת המדינה לשנות את ההנהגה ולהביא ממשלה אחרת", אמרה בן ארי שכיהנה בכנסת בין השנים 2019-2015 מטעם מפלגת כולנו.

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, בירך על הצטרפותה: "בשביל להקים ממשלה שפויה אתה צריך אנשים שפויים לידך, שבאים לעבוד באים לייצר פה מדינה טובה נורמלית, לייצר כלכלה טובה, בריאות טובה, ותחזיר אותנו למסלול. מירב חברה שלנו שמאמינה בכל מה שאנחנו מאמינים. זה הדבר הכי טבעי שיכול להיות. עכשיו יש בחירות לנצח".

מירב בן ארי ויאיר לפיד
מירב בן ארי ויאיר לפיד | צילום: רענן כהן

אתמול הודיע אבי ניסנקורן ליו"ר מפלגת הישראלים רון חולדאי כי הוא החליט לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים, ולא להתמודד בבחירות הקרובות. "לאחר שנים ארוכות כאיש ציבור, אני לוקח היום פסק זמן", אמר. "כאשר המחנה זקוק לחיבורים כדי לשרוד, וישנם ריבוי מפלגות ומועמדים, החלטתי שמוטב לזוז הצדה ולקחת פסק זמן. אני מעריך את רון חולדאי ואת מועמדי הישראלים, ואמשיך לסייע ככל יכולתי במאבק נגד השחיתות, ולמען כלכלה חברתית ודמוקרטיה יציבה".

יו"ר הישראלים, רון חולדאי, מסר: "אני מכבד את אבי ובחירתו ומודה לו על הדרך המשותפת. אני אמשיך לעבוד ללא הרף כדי לאחד את מחנה המרכז-שמאל. ברור לכל שהדרך היחידה לייצר כח משמעותי היא ביחד, וכל אחד יצטרך לוותר. הציבור דורש בצדק איחוד עכשיו - ובכך אני מרוכז".

כידוע, מפלגת הישראלים אליה חבר ניסנקורן, לא מצליחה להתרומם בסקרים. למרות הצהרותיו של חולדאי על הובלת גוש המרכז-שמאל, המפלגה קיבלה בסקר האחרון של חדשות 13 ארבעה מנדטים בלבד, ובסקר אחר אף לא עברה את אחוז החסימה.