אשתו של השר אלקין נגד המפגינים: "אולי די? נמאסתם, לכו הביתה"

בפוסט שהעלתה בחשבון הפייסבוק שלה, סיפרה מריה אלקין על הקשיים שמשפחתה חווה מאז שהחלו ההפגנות מחוץ לביתה. "בפעם הבאה, מי שבגללו הילדים מרטיבים בלילה - מחליף ומכבס"

השר זאב אלקין, מריה אלקין, מריה טרוס
זאב ומריה אלקין | צילום: עמוד הפייסבוק של מריה אלקין

מריה אלקין, אשתו של השר זאב אלקין, תקפה הבוקר (רביעי) את המפגינים שמזה תקופה מוחים מחוץ לביתם נגד הקמת ממשלת בנט-לפיד, ובפוסט שהעלתה בדף הפייסבוק שלה סיפרה על הקשיים שחווה משפחתה מאז החלו ההפגנות - שמסתבר כי עדיין נמשכות, למרות העובדה שהממשלה כבר הוקמה.

בפתח דבריה, פנתה למפגינים "שבאו אתמול לצרוח במגפונים תחת חלונות חדר השינה של הילדים שלנו בשעה 22:38", כתבה. "בפעם הבאה, מי שמעיר הוא זה שמרדים את הילדים - במיוחד את רחל בת ה-5.5 שבכתה כל הלילה מפחד. בפעם הבאה, מי שבגללו הילדים חזרו להרטיב במיטה - מחליף ומכבס".

"אולי די?", סיכמה אלקין, "לא נראה לכם כבר פתטי ומפגר להטריל את המשפחה שלנו? לחרפן את השכנים? שלא לדבר על כך ששימוש במגפון בשכונת מגורים זה דבר אסור. נמאסתם. לכו הביתה, תנו לישון".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בתגובה לבלוני התבערה: צה"ל תקף יעדי חמאס ברצועת עזה

רעידת אדמה בעוצמה 4.1 הורגשה בדרום הארץ

מצעד הדגלים הסתיים – 17 נעצרו; חמאס: "המסלול שונה בזכותנו"

 

כזכור, אלקין היה במשך שנים שר וחבר כנסת מטעם מפלגת הליכוד. לקראת הבחירות לכנסת ה-24 הוא הודיע על פרישתו מהמפלגה - וחבר לתקווה חדשה של גדעון סער. לפני יומיים, עת הושבעה הממשלה ה-36, מונה אלקין לשר הבינוי והשיכון ולשר המקשר בין הכנסת לממשלה.