צעקות וכינויי גנאי: הקלטות הדיון בהדחת "הליכודניקים החדשים"

הקלטות בלעדיות שהגיעו לידי חדשות 13 מתוך בית הדין של התנועה, חושפות את הדיונים הסוערים בשימועים לליכודניקים החדשים, אשר מותחים ביקורת פומבית על ראש הממשלה

זמן צפייה: 03:37

הקלטות בלעדיות שהגיעו לידי חדשות 13 מתוך בית הדין של התנועה, חושפות צעקות וכינויי גנאי במהלך שימועים לליכודניקים החדשים, אשר מותחים ביקורת פומבית על ראש הממשלה בנימין נתניהו.

עורך הדין של הליכוד, אבי הלוי, הציג בפני הנאשמים פוסטים, לייקים ושיתופים בפייסבוק לאמירות חריפות נגד נתניהו. הלוי האשים את עו"ד רונן בן צבי, המשתייך לליכודניקים החדשים, כי הוא פרסם בחשבון שלו: "כל יום מעדיף את יאיר לפיד על מירי רגב, את אשכנזי על ארדן, את חיימוביץ' על שקד".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

"כמו גן ילדים": מה חשבה בת השבע שנקלעה לדיון בכנסת?

הקרב על ראשות הליכוד: ארדן נוטה להימנע מלהצהיר על תמיכה

בית הדין של הליכוד קבע: ייערכו פריימריז גם לרשימה לכנסת

עורך הדין של הליכוד, אבי הלוי
עורך הדין של הליכוד, אבי הלוי | צילום: חדשות 13

כאשר בן צבי שאל את הלוי, "מאיפה אתה מביא את זה?", עורך הדין של הליכוד תקף: "שתוק". השופט אריאל בוכניק הקשה על בן צבי ושאל אותו שוב האם הוא כתב את המשפטים האלה. בשלב זה הלוי אמר לבן צבי: "תיזהר בתשובה שלך, תיזהר", ואילו האחרון החזיר: "זה איום?" וענה לשופט: "ברור שלא, זה קשקוש מקושקש".

בנקודה הזו התערבה חברת הכנסת קרן ברק, מתומכי נתניהו בתנועה. "אני מרגישה ברוסיה של פוטין. תגיד לי אנחנו בתקופה הקומוניסטית? מזרח גרמניה? אפשר גם לשים אצל אנשים מכשירי הקלטה ולראות מה הם חושבים בבית במטבח".

יש להזכיר כי כרגע, הליכוד היא המפלגה הכי דמוקרטית בישראל. ברוב המפלגות האחרות אין בית דין ואין פריימריז. יש גם לא מעט חברים וחברות שהיו רשומים בליכוד, אך הודחו ובצדק.

איתי בר יוסף, חבר מטה בליכודניקים החדשים – הקבוצה הדמוקרטית
איתי בר יוסף, חבר מטה בליכודניקים החדשים – הקבוצה הדמוקרטית | צילום: חדשות 13

איתי בר יוסף, חבר מטה בליכודניקים החדשים – הקבוצה הדמוקרטית, אמר: "נתניהו הוא המנהיג הנבחר ואנחנו מכבדים את זה, אבל מותר לאנשים אחרים להתמודד על ההנהגה ורצוי שיתמודדו על הנהגה ורק ככה אנחנו נשמר את הדמוקרטיה של הליכוד".