גורם בעיריית נצרת: ראש העיר סירב להצעה לשריון במקום 5 בליכוד

לדברי הגורם הרשמי, הוצע לעלי סלאם מקום גבוה ברשימת המפלגה ותפקיד שר בממשלה. ראש העיר לחדשות 13: "אני רק ראש עיריית נצרת ולא אתמודד בליכוד"

גורם רשמי בעיריית נצרת מסר היום (רביעי) כי ראש העיר עלי סלאם קיבל הצעה מהליכוד לשריון במקום החמישי ברשימה, והבטחה לתפקיד שר בממשלה. סלאם אמר בתגובה לחדשות 13: "אני רק ראש עיריית נצרת, ולא אתמודד בליכוד".

עוד בחדשות 13 >>

9,025 נדבקים חדשים אובחנו אתמול – 7.2% מהבדיקות חיוביות

עמיר פרץ פורש מהחיים הפוליטיים: "לא אכהן בכנסת ה-24"

דיווח: הרוגים ופצועים בתקיפה ישראלית בסוריה

ראש הממשלה נתניהו עם מתחסנת במרכז החיסונים בטירה
מהלך מתוכנן היטב. נתניהו בטירה, היום | צילום: עמוס בן גרשום, לע''מ

פנייה זו, אם אכן הייתה כזו, מגיעה במסגרת מאמצי ההתקרבות של הליכוד אל המגזר הערבי לקראת הבחירות הקרבות. לפני כעשרה ימים התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו בריאיון מיוחד לחדשות 13, לבחירות הקרובות, וכשנשאל אם הוא רואה בקול הערבי כפוטנציאל, השיב בחיוב: "פוטנציאל ענק".

"האזרחים הערביים רואים את הדברים הענקיים שעשינו", הסביר נתניהו, "הבאנו ארבעה הסכמי שלום היסטוריים עם מדינות ערב, ששינו את פני המזרח התיכון והחברה בישראל. ערבים ויהודים מתחבקים בדובאי - ויתחבקו גם פה. זה דבר אחר, הכול השתנה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין עם המחוסן המיליון
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין עם המחוסן המיליון | צילום: חיים צח, לע''מ

ראש הממשלה ציין כי הסכמי אברהם מביאים "בשורה ענקית", כלשונו, לחברה הערבית, זאת משום שמדובר ב"הזדמנות כלכלית אדירה, יעדים לתיור והזדמנות לעשות עסקים. העובדה שהאזרחים הערבים מדברים ערבית - זה קשר אנושי עצום שהוא חשוב מבחינה כלכלית. יש כאן הזדמנות ליהנות ממיליארדים של דולרים של השקעות שיבואו ממדינות המפרץ".