אחרי הסערה: לפיד ישתתף בישיבות הקבינט "בכפוף לתפקידו"

בעקבות הביקורת הציבורית על היעדרותו של שר החוץ מדיוני קבינט הקורונה, בסביבתו של ראש הממשלה החליפי משנים כיוון: "לפיד קשוב לביקורת וככל שניתן ישתתף בישיבות הקבינט"

זמן צפייה: 00:33

אחרי הביקורת הציבורית הקשה בעקבות הפרסום כי שר החוץ יאיר לפיד נעדר מדיוני קבינט הקורונה, בסביבתו של ראש הממשלה החליפי החליטו לשנות היום (שישי) כיוון. "לפיד קשוב לביקורת וככל שניתן ישתתף בישיבות הקבינט בכפוף לתפקידו כשר החוץ ולמאמצי העברת התקציב" נמסר מלשכתו של שר החוץ.

כזכור, לאחר שפורסם בתקשורת כי לפיד נעדר מישיבות קבינט הקורונה הוא התייחס לנושא בפוסט בפייסבוק ביום רביעי בו כתב: "שר החוץ לא צריך להיות חלק מדיוני הקבינט מפני שזה לא חלק מתחומי עיסוקו או התמחותו. עדיף שיהיה שם במקומי שר התיירות, מפני שלהחלטות הקבינט יש השפעה ישירה על שוק התיירות".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

המודיעין האמריקני חוקר דגימות מסין כדי לאתר את מקור הקורונה

מרד בקבינט הקורונה: שרים הצביעו נגד תקנות התו הירוק

אחרי שבוע: השריפות בטורקיה לא דועכות

שר החוץ המשיך והסביר באותו הפוסט כי "גם כראש הממשלה החליפי אין לי צורך להיות שם מפני שראש הממשלה המכהן, נפתלי בנט, מנהל מצויין את משבר הקורונה. בקור רוח, עם גישה מאוזנת, תוך שהוא מקשיב לגורמי המקצוע. בזמן שבכל העולם יש עליה חדה בהידבקות ובתמותה, ראש הממשלה בנט הוא האדם הנכון במקום הנכון".