לפיד: מנסים לגרום לנו לריב, נוודא שלא יצליחו

שר החוץ כתב בפייסבוק שלו כי "המטרה חשובה מדי" ולכן הוא אינו מתייחס להכפשות וראיות מכיוונים שונים. לבנט ושקד אמר: "המבחן שלנו הוא לדעת להבדיל מה חשוב ומה לא חשוב"

זמן צפייה: 02:29

שר החוץ ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד כתב בפייסבוק שלו הבוקר (שישי) וכתב כי "מנסים ועוד ינסו לגרום לנו לריב. יש לנו מטרה. לא יזיזו אותנו ממנה". את הדברים אמר בתגובה לכך שראש הממשלה נפתלי בנט נשמע בשיחות סגורות אומר שהרוטציה לא תתקיים.

"המטרה חשובה מדי: לעבוד בשביל אזרחי ישראל", כתב לפיד. "כשיש לך מטרה, אתה לא מתבלבל. צריך להתעלם מרעשי הרקע ולהמשיך לחתור קדימה. לא לעצור אף פעם. לא להוריד את העיניים מהמטרה". את הדברים כתב לפיד בעקבות פרסומי הקלטות וציטוטים של איילת שקד ונפתלי בנט לגבי עתיד הממשלה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

היעד נקבע: אפס פליטות גזי חממה עד 2050

ארה"ב: נאו-נאצים שתכננו להפיל את הממשל נשפטו ל-9 שנים בכלא

פרויקט מיוחד: אביו של צעיר שנהרג בתאונת אופנוע מספר על בנו

עוד הוסיף לפיד  כי דיבר עם שרת הפנים איילת שקד ועם בנט. "לכולם אמרתי אותו דבר: המבחן שלנו הוא לדעת להבדיל מה חשוב ומה לא חשוב. מנסים ועוד ינסו לגרום לנו לריב. אם הם יצליחו, זה יפגע בעיקר באזרחי ישראל. אז נוודא שהם לא יצליחו".

לבסוף סיכם שר החוץ: "הקמנו ממשלה למען אזרחי מדינת ישראל. זו המטרה. אנחנו ממוקדים רק בה. יש לנו אתגרים בטחוניים ומדיניים, אנחנו אחרי שנתיים של מגיפה והתפרקות חברתית. את כל זה אנחנו מתקנים עכשיו. זה מה שמניע אותנו. זאת השליחות שלנו. כל היתר סתם רעש".

אמש כתב בנט בטוויטר שלו כי לפיד הוא "שר חוץ מצוין, שותף הגון וחבר. הפרסומים האחרונים לא משקפים את עמדתי, ובוודאי לא את מחויבותי להסכם עמו. לחצנו יד.נתעלם מרעשי הרע. התקציב יעבור, והממשלה תמשיך לקחת את ישראל קדימה".