פריצת דרך? לפיד ובנט סיכמו לסגור את חלוקת התיקים עד מוצ"ש

6 ימים לפני שייפקע המנדט של רה"מ, יו"ר יש עתיד ויו"ר ימינה נועדו עם חברי גוש השינוי הנוספים וגיבשו רשימת דרישות עדכנית לקראת המו"מ שיתחדש מחר. עם זאת, בין הצדדים עדיין קיימים פערים

זמן צפייה: 02:47

המגעים להרכבת ממשלה: בעוד שישה ימים ייפקע המנדט שניתן לבנימין נתניהו, ונראה כי דווקא בגוש השינוי מאיצים את המגעים להקמת ממשלה, שכן הערב (רביעי) נודע כי יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ויו"ר ימינה נפתלי בנט סיכמו לסגור את חלוקת התיקים עד מוצאי השבת.

הבוקר, ולקראת חידוש המשא ומתן בין הצדדים, נועד לפיד עם אנשי הגוש שלו - יו"ר העבודה מרב מיכאלי ויו"ר מרצ ניצן הורוביץ, ואילו בנט נפגש עם יו"ר תקווה חדשה גדעון סער. כל אחד מהצדדים גיבש רשימת דרישות חדשה - ומתפשרת.

עם זאת, יש לציין כי כפי שזה נראה כרגע, בין הצדדים עדיין קיימים פערים מאוד גדולים בציפיות, גם מבחינת התיקים וגם מבחינת סוגיות נוספות שצריכות להיות מוסכמות על כולם, כך שכלל לא בטוח שבנט ולפיד אכן יצליחו לעמוד ביעד שלהם, ולסגור את כל הפרטים עד מוצאי השבת.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

נתניהו התקפל: גנץ מונה לשר המשפטים, יתר השרים ימונו בראשון

המגעים להרכבת ממשלה: בנט נועד לראשונה עם מנסור עבאס

"תביעת השתקה": הוריה של כרמל מעודה תבעו את אחת האמהות בגן

יאיר לפיד ונפתלי בנט בכנסת
יאיר לפיד ונפתלי בנט בכנסת | צילום: רויטרס

מוקדם יותר היום נודע כי בנט נפגש גם עם יו"ר רע"ם מנסור עבאס בפעם הראשונה בלשכתו של בנט בכנסת. השניים דנו בעמדות שתי המפלגות נוכח המצב הפוליטי הקיים, ומסרו בתום הפגישה כי היא "הייתה טובה".