בן גביר: "אם עבאס ישנה את דרכו - לא אכפת לי שיתמוך מבחוץ"

בכיר "הציונות הדתית" כינה את יו"ר רע"ם "מחבל", אך טען כי אם הוא יגנה רצח תינוקות ויכיר במדינת ישראל כיהודית, אז נתניהו יוכל להסתייע בקולותיו. ליברמן: "מכשיר את השרץ לפני הבחירות"

זמן צפייה: 02:05

עו"ד איתמר בן גביר עורר היום (שני) סערה פוליטית כאשר אמר במהלך כנס "בשבע" כי "אם מנסור עבאס יגיד מחר 'אני משנה את תפיסתי, אני חושב שלרצוח תינוקת כי היא יהודייה זה אל בסדר' - יש מה לדבר על תמיכה שלו בממשלה מבחוץ". 

זמן קצר לאחר בכיר הציונות הדתית הבהיר בטוויטר: "מנסור עבאס מחבל. אם הוא יחזור בו מתמיכה במדינת פלשתינאית יגנה רצח תינוקות יחזור בו מזכות השיבה ויכיר במדינה יהודית ציונית לא אכפת לי שנתניהו יסתייע בקולות שלו מבחוץ. עד אז לא נשב לא במישרין ולא בעקיפין עם המחבל הזה".

ממפלגת הליכוד נמסר בתגובה: "נחזור ונבהיר שלא נשב ולא נישען על מנסור עבאס ואיימן עודה שמתנגדים לציונות ולמדינת ישראל".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

המבקר: תלמידי ישראל אינם מוכנים לשוק העבודה של המאה ה-21

הסרט הישראלי הקצר "עין לבנה" ברשימת המועמדים לאוסקר

בנט: התחייבות מצד נתניהו – כמו לחיצת "איני הנהג" בווייז

איתמר בן גביר
איתמר בן גביר | צילום: חדשות 13

כאמור, במערכת הפוליטית סערו בגין דבריו של בן גביר, בהם יו"ר תקווה חדשה גדעון סער שכתב: "אתמול נתניהו קרא להצביע לבן-גביר. היום בן-גביר מכשיר את מנסור עבאס והתנועה האיסלמית. נתניהו בונה ממשלת קיצוניים למען עצמו ונגד ישראל".

גם יו"ר ימינה נפתלי בנט הגיב לדברים: "ההכשרה של מנסור עבאס על ידי בן גביר בשירות נתניהו מעידה על כוונה ברורה של נתניהו להקים ממשלה על קולות התנועה האיסלאמית. אנחנו קוראים לכל המפלגות להתנער מהישענות על תומכי טרור אלו".

בנוסף, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן התייחס לדבריו של בן גביר ואמר "נתניהו שלח את בן גביר להכשיר את השרץ לפני הבחירות".