כ"ץ: הניסיון ליצור דימוי של התפרקות באוצר רחוק מהמציאות

שר האוצר הכחיש בפוסט שכתב בפייסבוק את הביקורת לפיה העזיבות של מנכ"לית המשרד, ולפניה ראש אגף התקציבים והחשב הכללי, נובעות מהתנהלות לקויה. "רכילות בשם מקורבים ומתקפות בעלות אינטרס"

זמן צפייה: 00:24

שר האוצר ישראל כ"ץ התייחס הבוקר (שני) לטענות, לפיהן התפטרות בכירי משרדו נובעות מהתנהלות לקויה. לדבריו, "אין לפרישה שום קשר לתקציב, למדיניות ולהתנהלות משרד האוצר. לא אתייחס לרכילות בשם מקורבים ולמתקפות תקשורתיות בעלות אינטרס - כל הניסיון ליצור דימוי של התפרקות הוא פוליטי ומגמתי ורחוק מאוד מהמציאות".

"משרד האוצר בראשותי מתפקד היטב באופן עצמאי ועם מלוא הסמכויות, וממלא את כל משימותיו על הצד הטוב ביותר בתקופה קשה ומאתגרת זו", המשיך שר האוצר בפוסט שכתב בפייסבוק. "מובן שהמציאות מול כחול לבן והשיתוק ההדדי בחלק מהתחומים מקשה על כולם".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

רה"מ והנשיא ינאמו, תוגש הצעת אי אמון: היום ייפתח מושב הכנסת

ראש אונר"א: הפלסטינים מיואשים, בעזה מחפשים אוכל באשפה

מבר סימן טוב עד טרנר: חילופי הבכירים שמשפיעים על ניהול המשבר

באשר לפרישת מנכלי״ת משרד האוצר קרן טרנר. נפרדנו בהודעה משותפת יפה עם דברי שבח הדדיים, ובואו נשאיר את זה כך. אין לפרישה...

Posted by ‎ישראל כ״ץ - Israel Katz‎ on Sunday, October 11, 2020

אתמול הודיעה מנכ"לית משרד האוצר קרן טרנר-אייל כי החליטה לפרוש מתפקידה - זאת פחות מחצי שנה לאחר שנכנסה אליו. במקומה, ועד שיוחלט על מינוי קבוע, מנהל רשות המסים ערן יעקב ייכנס לתפקיד המנכ"ל. "אני מודה לשר כ"ץ על שנים ארוכות של עבודה משותפת למען רווחת אזרחי ישראל במשרדי התחבורה והאוצר", אמרה טרנר בתגובה, שכזכור - כיהנה בעבר כמנכ"לית משרד התחבורה, בימים שבהם השר המכהן היה ישראל כ"ץ.

"אני משוכנעת שיחד עם אנשי המקצוע המסורים במשרד, הוא ינהיג תוכנית כלכלית רחבה לטיפול במשבר הכלכלי עקב התפרצות נגיף הקורונה. אני רוצה להודות לשר כ"ץ על האמון ועל הזכות הגדולה לעבוד איתו לאורך הדרך בתפקידים השונים ולשרת את אזרחי המדינה במשך שנים ארוכות של עשייה במגזר הציבורי", סיכמה.

ישראל כ''ץ וקרן טרנר-אייל
ישראל כ''ץ וקרן טרנר-אייל | צילום: חדשות 13

כ"ץ נפרד מטרנר גם כן, ומסר כי "עבודתה של קרן הייתה יוצאת דופן ותרמה רבות למגזר הציבורי ולאזרחי המדינה. אני מודה לה בשמי ובשם ממשלת ישראל על שנים של עבודה משותפת במשרדי התחבורה והאוצר, שהובילה להישגים רבים שהשפיעו על כל בית בישראל. אני מאחל לה הצלחה רבה בהמשך הדרך".