חשד לפשע שנאה בירושלים: כתובות נאצה וניקוב צמיגים בפסגת זאב

כעשרה רכבים הושחתו במהלך הלילה על ידי אלמונים. במקום רוססו כתובות "יהודים להתעורר" ו"דם יהודי אינו הפקר". המשטרה פתחה בחקירה

כתובת שרוססה על רכב בפסגת זאב
כתובת שרוססה על רכב בפסגת זאב | צילום: החדשות 13

בשכונת פסגת זאב בירושלים הושחתו הבוקר (שני) מספר רכבים ורוססו מספר כתובות נאצה כמו "דם יהודי אינו הפקר" ו"יהודים להתעורר". צמיגיהם של כעשרה רכבים נוקבו ובחלק מהם גם נופצו השמשות. כמו כן, נמצאה כתובת דומה על אחד הקירות הסמוכים לאזור בו הושחתו הרכבים. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

מארגון תג מאיר הנאבק בפשעי שנאה נמסר בתגובה לתקרית: "השבוע האחרון הוכיח כי מי שפותח שער לארגונים ואידיאולוגיה גזענית נותן אור ירוק לפושעי תג מחיר להתנכל לתושבים ערבים חפים מפשע בגבעה הצרפתית, בפסגת זאב ובצפת. אנחנו מצפים מכל המפלגות ההגונות במערכת הפוליטית לגנות בתוקף את מתקפות הטרור היהודי החוזרות ונשנות".

לפני כחודשיים ריססו אלמונים כתובות נאצה ומגיני דוד על מסגד בכפר הפלסטיני דיר דיבוואן, הסמוך לרמאללה. על קירות המבנה ובכניסה אליו רוססו הכתובות "עם ישראל חי" ו"כאן מסיתים לרצח יהודים".

 

כתובת שרוססה על רכב בפסגת זאב
כתובת שרוססה בגבעת זאב | צילום: החדשות 13

 

מספר ימים לפני כן  נכנסו מספר חשודים לכפר תורמוס עיא הסמוך לרמאללה, וגרמו נזק לשלושה רכבים כאשר ניפצו את השמשות שלהם. כך נמסר מהמשטרה. בתיעוד ממצלמות אבטחה נראו ארבעה רעולי פנים רצים לעבר מספר מכוניות חונות, ועם מה שנראה כמו מוטות ברזל, מנפצים במהירות את השמשות ונמלטים מהמקום.

 

כתובת שרוססה על רכב בפסגת זאב
צמיגי רכב שנוקבו בפסגת זאב | צילום: החדשות 13