נתניהו וגנץ נועדו שוב לאחר הפגישה שנקטעה: "יישרו את ההדורים"

אחרי שיו"ר כחול לבן קטע פגישה עם רה"מ בעקבות הביקורת שמתחה עליו השרה רגב, השניים נועדו הלילה פעם נוספת. גורמים בסביבתם: "הגיעו להסכמות גם על המחלוקת בעניין השיבוצים בוועדת הכנסת"

זמן צפייה: 00:25

כמה שעות לאחר שפגישתם נקטעה בשל דבריה של מירי רגב - יו"ר כחול לבן בני גנץ וראש הממשלה בנימין נתניהו נפגשו הלילה (חמישי) בשנית, ולדברי גורמים בסביבתם אף "יישרו את ההדורים". נתניהו וגנץ, על פי הגורמים, "הגיעו להסכמות גם על המחלוקת בעניין השיבוצים בוועדת הכנסת".

כזכור, אתמול קטע שר הביטחון פגישה עם נתניהו בשל הביקורת שמחתה עליו שרת התחבורה בריאיון לידיעות אחרונות. "גנץ לא בשל להיות ראש ממשלה", אמרה רגב.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ראש מערך הסייבר: "המתקפה הייתה עלולה להוביל לאסון"

סין העבירה את "חוק הביטחון": האוטונומיה של הונג קונג בסכנה?

מהומות בארה"ב בעקבות הרג העצור: עסקים נבזזו – גבר נורה למוות

בנימין נתניהו ובני גנץ בטקס השבעת הממשלה
יתאמו מסרים. נתניהו וגנץ | צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן

גורמים בכחול לבן ציינו כי הם "מצפים להבהרה והתנצלות מרגב עצמה". בכירים בליכוד הוציאו מסר מפייס, ואמרו כי "הקמפיין הסתיים וזו העת לאחדות. הגיע הזמן להפסיק את המתקפות האישיות מכל צד שהוא. הבחירות מאחורינו והמשימות המשותפות לפנינו ועלינו לשלב ידיים למען אזרחי ישראל".

לאחר הפגישה, אמר גנץ בשיחה עם מקורביו כי "אני את הלקח שלי למדתי, אחרי ששתקתי – לא אתן יותר מתנות לנתניהו". בדברים אלה הוא מתייחס לכך שהוא ביקש מכל אנשי הסיעה שלו השבוע לא להתבטא בעניין המשפט של נתניהו. לפי גורמים בכחול לבן, נתניהו כעס על רגב בשל ההתבטאות ולטענתם אפילו הרים עליה את הקול.

שרת התחבורה מירי רגב
שרת התחבורה מירי רגב | צילום: חדשות 13