נתניהו על הקלטות אשל: דברים לא ראויים ואינם מקובלים עליי

רה"מ התייחס לדברי מקורבו בהקלטות שנחשפו בחדשות 12: "הוא התנצל על דבריו מיד". אשל נשמע אומר כי "הציבור הלא אשכנזי שונא הכול, השנאה מאחדת את המחנה שלנו"

זמן צפייה: 02:09

ראש הממשלה בנימין נתניהו הבהיר הערב (שבת) כי דבריו של מקורבו נתן אשל, בהקלטות שפורסמו בחדשות 12, לא מקובלים עליו. "התקשרתי והבהרתי לנתן אשל שדבריו אינם ראויים ואינם מקובלים עליי", אמר. "הוא התנצל על דבריו מיד. הליכוד הוא הבית של כל חלקי החברה הישראלית וכזה יישאר תמיד".

"הציבור, שאני קורא לו אפילו הלא-אשכנזי, שונא הכול. הצלחנו להטריף... השנאה הזו היא מה שמאחד את המחנה שלנו". אמר בהקלטה לאדם שזהותו לא ידועה. "אנחנו צריכים ללכת על הכאסח הזה".

שרת התרבות והספורט מירי רגב
שרת התרבות והספורט מירי רגב | צילום: חדשות 13

אשל התייחס להשפעת העמדתו של נתניהו לדין על דעת הקהל. "מה שקרה לנו לשמחתי בבחירות האחרונות זה שלמרות שאביחי (מנדלבליט) יצא שבועיים לפני הבחירות והצהיר 'מדובר בעבריין', הוא עלה ב-20%. זה כמו אצל איווט. אם אתה לא גנבת, מי אתה? בשביל מה באת". אשל התייחס לעמדות הציבור: "הם לא מבינים את זה שהלכת לפוליטיקה בשביל לעשות טוב לעם. הלכת לפוליטיקה כי הלכת לגנוב ואתה צריך להיות גבר".

מקורבו של נתניהו התייחס למירי רגב ולהשפעתה על דעת הקהל: "ואנחנו מסתכלים על המחנה שלנו... ומירי רגב עושה עבודה מצוינת. זאת אומרת זה שהיא בהמה בכלל, עזוב את...אבל היא עושה עבודה מצויינת כי היא מלהיבה את... כמו ההוא בכדורגל שעומד ועושה ככה עם הידיים. זה מה שהיא עושה".

נתן אשל
נתן אשל | צילום: החדשות 13