תוצאות אמת של 99.5% מהקולות: רק 59 מנדטים לנתניהו יחד עם בנט

ספירת המעטפות הכפולות תמה, טרם הוזנו כ-40 אלף מהן. עד כה אין שינוי במפת הגושים, ייתכן כי ישראל ביתנו מתחזקת במנדט על חשבון יש עתיד. רע"מ תוכל להעניק לגוש להחלפת נתניהו רוב של 61

זמן צפייה: 00:33

בחירות 2021: ועדת הבחירות המרכזית עדכנה היום (חמישי) כי בתום ספירת 99.5% מהקולות, שהם כ-4.3 מיליון פתקי הצבעה, מפת המנדטים השתנה כך שמפלגת רע"ם של מנסור עבאס מאבדת מנדט ויורדת ל-4 מושבים בכנסת הבאה, לטובת מרצ של ניצן הורוביץ - שעולה ל-6.

וכך נראית חלוקת המנדטים, נכון לשעה זו: הליכוד - 30, יש עתיד - 18, ש"ס - 9, כחול לבן - 8, יהדות התורה - 7, ימינה - 7, העבודה - 7, תקווה חדשה - 6, ישראל ביתנו - 6, הרשימה המשותפת - 6, הציונות הדתית - 6, מרצ - 6, רע"ם - 4. בשל המנדט הנוסף של מרצ, גוש מתנגדי נתניהו עלה ל-57. ואילו גוש נתניהו נותר על 52 מנדטים, לא כולל בנט.

לכתבות נוספות בנושא >>

מאופוריית המדגמים ועד לתוצאות שהתהפכו: לילה עם פעילי הליכוד

האכזבה של סער – והקאמבק המפתיע של גנץ: לילה במטות הבחירות

ההצבעה בקלפי, המדגם המותח – ורגע ההכרעה: היום הדרמטי של עבאס

מנסור עבאס
מנסור עבאס | צילום: רויטרס

מוועדת הבחירות נמסר כי עד כה נספרו 12,123 קלפיות רגילות מתוך 12,127 קלפיות רגילות. כמו כן, נספרו 281,000 קולות מעטפות כפולות. על פי מנכ"לית הוועדה, אורלי עדס, ספירת הקולות תסתיים כבר היום ולא מחר בצהריים, כפי שנטען עד כה. את הדברים אמרה בריאיון ל-103FM.

אתמול, לאחר שנודע כי רע"ם עברה את אחוז החסימה ושינתה את מפת הגושים כך שלנתניהו אין יכולת להרכיב ממשלה גם אם בנט יתמוך בו, יו"ר הקואליציה חבר הכנסת מיקי זוהר אמר כי "מחובתנו לעשות הכול, אבל הכול, כדי למנוע בחירות חמישיות. יש למצות את כל האופציות הפוליטיות הקיימות על מנת להקים ממשלה שתעבוד בשביל כל אזרחי ישראל, כי זה מה שחשוב כרגע למדינה שלנו".