מס' 2 ב"נעם": יש קושי בכך שהומו מוצהר הוא שר בכיר • האזינו

אלדד רבינוביץ התייחס בשיחה עם פעילים לפעילותו הציבורית של השר אוחנה והוסיף כי "הוא לא נכנס לחייו הפרטיים". "אנחנו נגד מצעדי גאווה במרחב הציבורי – נעשה הכול כדי להחזיר את הטבעיות"

זמן צפייה: 02:06

אלדד רבינוביץ, מספר 2 במפלגת נעם, התייחס אמש (רביעי) בשיחה עם פעילים להיותו של השר אמיר אוחנה חבר הקהילה הלהט"בית ואמר כי "אני לא נכנס לו לחיים, אבל אני כן חושב שיש קושי שאדם שמחצין את הדבר הזה וזה משהו שהוא מאוד משמעותי בזהות שלו הוא שר בכיר בממשלת ישראל". עוד הוסיף רבינוביץ: "אנחנו נעשה ככל יכולתנו בהסברה ובהשפעה על מנת להחזיר את הטבעיות".

בנוסף, התייחס בכיר מפלגת נעם למצעדי הגאווה ואמר: "אנחנו כמובן נגד המצעדים במרחב הציבורי. האם ניתן לעשות את הדבר הזה באמצעות חקיקה זו שאלה, אך אם לא ניתן אז כמובן נפעל שיהיה אפשר. צריך הרבה כוח, זה לא כל כך פשוט".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

בן 14 נדקר למוות בביתו – אביו נעצר בחשד שרצח אותו לעיני אמו

בזק"א השתמשו בעמותות וחברות רדומות – לתרומות של מיליונים

ישראל קיבלה את המכתב מבית הדין בהאג – המל"ל קיימה דיון בנושא

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה
השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה | צילום: לע''מ

כנו כן, כשנשאל רבינוביץ על נטיותיהם המיניות של חברי הקהילה, ענה: "אני לא חושב שאדם נולד עם זה. בגדול, לפי המחקרים שקראתי, מדובר במערכת מורכבת, בעיקר סביבתית. יכול להיות שיש כל מני נטיות מולדות לכאן ולכאן, אבל עם חינוך נכון וסביבה נכונה הם היו גדלים להיות אנשים שמתחתנים ומביאים ילדים. אנשים שמחים ומאושרים בחייהם". עוד הוסיף לומר חבר מפלגת "נעם": "יש אפשרות לטפל בטיפול פסיכודינמי, נורמלי ורגיל. לא מדובר בטיפולי המרה עם שוק חשמלי. העניין המרכזי הוא שאדם צריך לרצות בזה. מי שמאוד רוצה את זה, יכול לעבור שינוי. צריך להאמין".

השר אוחנה הגיב לדברים ואמר כי "אני סולד מהעמדה הזו. הומואים ולסביות צריכים ליהנות משוויון אפשרויות וחרויות מלא במדינת ישראל ולכך אני שואף, יש אכן גורמים להט"בופובים גם בימין וגם בשמאל. לא נעלמו מאוזניכם גם האמירות של אחמד טיבי נגד מצעד הגאווה ושל מס' 4 במרצ שלא תוכל להצביע על חוק שיאסור על טיפולי המרה".

בד בבד, יו"ר הציונות הדתית אמר בריאיון בגל"צ כי "יש לי ויכוח ערכי עם תרבות הלהט"ב - אסור לתת להם להתחתן". בתגובה, אמר יו"ר מרצ: "נאלצתי לשמוע את הזבל הזה".