נשיא מצרים א-סיסי הזמין את בנט לביקור רשמי בקהיר

ראש הממשלה נפגש היום עם שר המודיעין המצרי, אשר הזמין אותו בשם נשיא מצרים לביקור רשמי. השניים דנו בנושא התיווך המצרי במצב הביטחוני מול רצועת עזה

נשיא מצרים, עבד אל-פתח א-סיסי
נשיא מצרים, עבד אל-פתח א-סיסי | צילום: רויטרס

ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש היום (רביעי) לראשונה עם שר המודיעין המצרי עבאס כמאל. בשם נשיא מצרים, עבד אל-פתאח א-סיסי, הזמין כמאל את בנט לביקור רשמי במצרים בשבועות הקרובים.

בנט ושר המודיעין שוחחו על היבטים מדיניים, ביטחוניים וכלכליים ביחסי שתי המדינות, וכן בנושא התיווך המצרי במצב הביטחוני מול רצועת עזה. במקביל, מנהל לשכת התקשורת של ועדות ההתנגדות העממיות, מוחמד אל-ברים, מסר היום לסוכנות הידיעות הפלסטינית "סוא" כי בפגישת הפלגים הפלסטינים היום דנו בחוסר המחוייבות של ישראל לגבי ההסכמות בעניין שיקום הרצועה והסרת המצור.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עקב בקשת עיכוב הביצוע על שחרורו: זדורוב לא ישוב היום לביתו

לאחר הסערה: פרופ' אש חתם על צו שיאפשר לחסן בבתי הספר

אביגדור קהלני מבית החולים: "אני חי, אני פה ואני אנצח"

עוד ציין אל-ברים כי הפלגים הפלסטינים עובדים על קיום הפגנה המונית במהלך התקופה הקרובה, וטען כי ישנן תוכניות לקביעת צעדים הדרגתיים לתגובה של פעולות ישראל.  בנוסף, אל-ברים מסר כי החל מהיום הפלגים הפלסטינים ייערכו פגישות על מנת לדון בפרטים הקשורים לתוכניות עליהן הסכימו הפלגים – תוכניות שמטרתן ללחוץ על ישראל באמצעות אמצעים עממיים להסרת המצור על עזה.