ראש העדה הדרוזית נפגש עם שר החוץ של איחוד האמירויות

השייח' מוואפק טריף נועד בדובאי עם השייח' עבדאללה בן זאיד אאל נהיאן, והשניים דנו בסוגיות הנוגעות לדרוזים ברחבי המזרח התיכון. השייח' טריף שיבח את שר החוץ על קידום הסכמי אברהם

השייח' מוואפק טריף, ראש העדה הדרוזית בישראל, נועד אמש (חמישי) בדובאי עם שר החוץ של איחוד האמירויות, השייח' עבדאללה בן זאיד אאל נהיאן, במפגש ראשון מסוגו של שר החוץ האמירתי עם אישיות ישראלית בכירה. במהלך הפגישה דנו השניים במספר סוגיות הנוגעות לדרוזים ברחבי המזרח התיכון.

השייח' טריף שיבח את שר החוץ האמירתי על קידום וחתימת הסכמי אברהם, וציין כי מדובר במהלך היסטורי המהווה תשתית איתנה להסכמי שלום ושיתוף אזוריים. לראייה, ציין השייח' טריף, ההסכם שצפוי להיחתם בשבוע הבא בין ישראל, איחוד האמירויות וירדן בעניין אנרגיה מתחדשת והתפלת מי ים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"אנטישמיות היא רוע מתמשך": חמאס יוכרז כארגון טרור בבריטניה

מקרון: "צרפת לא תטיל הגבלות על מי שלא התחסן"

המעצר של משה חוגג: המשטרה בוחנת אם הלבין כספים דרך ארגון פשע

ראש העדה הדרוזית השייח' מופק טריף ושר החוץ האמירתי והשייח' עבדלללה בן זאיד בן סולטאן אל נהיאן
ראש העדה הדרוזית השייח' מופק טריף ושר החוץ האמירתי והשייח' עבדלללה בן זאיד בן סולטאן אל נהיאן

יש לציין כי שר החוץ של האמירתי ביקר בשבוע שעבר בדמשק ונפגש עם הנשיא הסורי בשאר אל-אסד. בסוף חודש ספטמבר נפגש ראש הממשלה נפתלי בנט בניו יורק עם שר החוץ של בחריין ועם השר לענייני מדינה במשרד החוץ של איחוד האמירויות. בנט אמר אז כי ישראל שואפת להדק ולחזק את היחסים עם איחוד האמירויות ובחריין, בכל התחומים.