משרד רה"מ ביצע הזמנה בעשרות אלפי שקלים – הציוד הגיע לבלפור

עובדי המשרד הזמינו אמצעי מיגון בשווי 66 אלף שקל, אך מעדויות שהגיעו לחדשות 13 עולה כי הציוד לא הגיע ליעדו - אלא למעון רה"מ. בהמשך נעשו הזמנות נוספות, ונטען שגם הן הגיעו לבלפור

זמן צפייה: 01:51

בימים האחרונים מעסיקה תעלומה את עובדי משרד ראש הממשלה בירושלים: לאן נעלם ציוד מיגון מקורונה בשווי של עשרות אלפי שקלים ויותר.

לפני כחודש, הזמינו במשרד ראש הממשלה ציוד מיגון בסכום של 66 אלף שקלים, כפי שניתן לראות במסמך שהגיע לידי חדשות 13. בין היתר, הוזמנו 700 חבילות של כפפות, כמה מאות בקבוקי אלכוג'ל ו-20 זוגות ערדליים, למיגונם של כמה מאות עובדי המשרד. מעדויות שהגיעו לידי חדשות 13 עולה כי רוב הציוד לא הגיע למשרד ולעובדים - אלא למעון ראש הממשלה בבלפור.

מעון ראש הממשלה בירושלים
מעון ראש הממשלה בירושלים | צילום: חדשות 13

העיתונאי בן כספית פרסם לפני שבוע כי את המכולה מלאת הציוד שעמדה כמה ימים במשרד - פרק אב הבית במעון ראש הממשלה. העובדים, שנותרו בלי ציוד, ביצעו שתי הזמנות נוספות, כל הזמנה בסכום של כ-50 אלף שקלים - אלא שגם הפעם מרבית הציוד, לפי אותן עדויו, מצא את דרכו למעון בבלפור.

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה: "מדובר בשקר מוחלט. סמנכ"ל ביטחון וחירום החיל נהלי מיגון מחמירים המחייבים ציוד מתאים לכלל העובדים במשרד ראש הממשלה, והעובדים בסביבת ראש הממשלה בפרט. צר לנו שבזמן שרה"מ פועל ללא הפסקה ועובד סביב השעון כדי לשמור על בריאות אזרחי ישראל, אתם בוחרים לעסוק בציוד המגן מפני הידבקות ומשתלחים בכך שאנו ממלאים בקפדנות אחר הנחיות משרד הבריאות".