גורם בכיר מבהיר: אם הסוגיה הפלסטינית תעלה - הקואליציה תקרוס

לחדשות 13 נודע כי גורם בכיר בממשלה אמר את הדברים כמסר לקואליציה. לדבריו, "אם שרי הממשלה הזו חפצי חיים, עליהם להימנע מהצפת סוגיית הסכסוך". במקביל, בנט נערך לפגישתו עם נשיא מצרים

זמן צפייה: 00:36

לחדשות 13 נודע כי גורם פוליטי בכיר בממשלה שלח היום (שישי) מסר לקואליציה ובו הבהיר כי אם הסוגיה הפלסטינית תעלה מחדש לסדר היום, הפערים הפוליטיים בין מרכיבי הקואלציה יביאו לקריסתה. לדברי הגורם הבכיר, "האמריקנים מגלים סבלנות יחסית לנושא הפלסטיני ואם שרי הממשלה הזו חפצי חיים, עליהם להימנע מהצפת סוגיית הסכסוך".

במקביל, ראש הממשלה נפתלי בנט כבר נערך לפגישה שלו עם נשיא מצרים בעוד כשבועיים, בהמשך לפגישת שר הביטחון בני גנץ עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. התוכן בכל המפגשים, מתעקשים ראש הממשלה ושר הביטחון, הם ביטחוניים בלבד ולא חלק מהתנעת מהלך מדיני חדש.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ממשל ביידן נערך לעזור לפליטים האפגנים – וישקיע אלפי דולרים

עובדי "אפל" במחאה: "חווים יחס משפיל ולא הוגן מצד ההנהלה"

ניסיון השוד בחיפה: גבר חשוד שאילץ את פקידת הבנק לבצע את הפשע

כזכור, בתחילת השבוע נפגש גנץ עם אבו מאזן בפגישה ראשונה שלו עם בכיר מהדרג הממשלתי בישראל מאז שנת 2010. על פי הודעת לשכתו של גנץ, השניים דנו "בעיצוב המציאות הביטחונית, האזרחית והכלכלית ביו"ש ובעזה". כמו כן, שר הביטחון אמר כי "ישראל נכונה לשורת צעדים שיחזקו את כלכלת הרשות הפלסטינית".

בתגובה לפגישה גורם מדיני בסביבתו של ראש הממשלה, הבהיר כי "פגישת גנץ-אבו מאזן אושרה מראש על ידי ראש הממשלה. מדובר בפגישה שעניינה סוגיות שוטפות של מערכת הביטחון מול הרשות הפלסטינית. אין שום תהליך מדיני מול הפלסטינים וגם לא יהיה".