חקירת כוורת רה"מ: שני בכירים בקמפיין הליכוד הגיעו למסור עדות

השניים הגיעו ללהב 433 במסגרת חקירת החשד להטרדת עד המדינה פילבר ע"י עופר גולן ויונתן אוריך, שנחשפה בחדשות 13. אוריך התלונן במח"ש על לקיחת מכשירו הנייד, והיום יתקיים דיון בעניין

זמן צפייה: 05:07

חקירת כוורת ראש הממשלה: בכיר ובכירה בקמפיין הליכוד הגיעו היום (רביעי) ללהב 433 על מנת למסור עדות במסגרת חקירת החשד להטרדת עד המדינה שלמה פילבר שנחשפה לראשונה בחדשות 13. היום יתקיין דיון בעניין הטלפונים הניידים של אוריך וגולן במעמד שני הצדדים בביהמ"ש השלום בת"א. במקביל, אוריך הגיע למח"ש כדי להתלונן על כך שלקחו את המכשיר הנייד שלו לבדיקה.

כאמור, על פי החשד, בכירים בקמפיין בהם מנהל הקמפיין עופר גולן ודובר הליכוד יונתן אוריך חשודים שהטרידו את פילבר בכך שדאגו לכך שישלח רכב של חסידות ברסלב לביתו של פילבר, וישמיעו מתחתיו כינויי גנאי.

לכתבות נוספות בנושא >> 

חקירת הטרדת העד: "המשטרה אסרה על יועצי רה"מ לשוחח עימו"

חשד: בכירים במטה הבחירות של הליכוד הטרידו את עד המדינה פילבר

גרסת דוברו של רה"מ בחקירה: "לא הייתה כוונה להטריד את פילבר"

יונתן אוריך, שלמה פילבר, עופר גולן
יונתן אוריך, שלמה פילבר, עופר גולן | צילום: חדשות 13

אתמול, טענו בליכוד כי המשטרה החליטה לאסור על יועצי התקשורת של ראש הממשלה בנימין נתניהו ליצור עימו קשר. עם זאת, מהמשטרה נמסר כי האיסור נוגע רק לשיחות הקשורות לחקירה ולא לכלל השיחות ביניהם.

האיסור המשטרתי לכאורה נוגע לאוריך, ולאחראי הניו מדיה שלו, טופז לוק. בפועל, השניים הורחקו מעבודת הלשכה בשלב זה, ככל הנראה בגלל האיסור המשטרתי, זאת לטענת בכירים במפלגת השלטון.

במקביל, פנתה המשטרה לבית המשפט בבקשה ששופט יעיין בתוכן הטלפונים הניידים של אוריך ודובר משפחת נתניהו עופר גולן. המשטרה ביקשה שהדיון בנושא יתנהל במעמד צד אחד, אך בית המשפט קבע שהדיון מחר יתקיים במעמד שני הצדדים.

בתוך כך, השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, התייחס בטקס חנוכת תחנת משטרה בטמרה לחקירת יועצי ראש הממשלה: "לגבי החוק נגד הטרדת עד, ספק רב בעיניי אם המחוקק התכוון למחאה פומבית שגלויה לעיני כל, מחאה שדומה לשיח ולביקורות שברשתות החברתיות". היום יתקיים דיון נוסף בעניין בביהמ"ש השלום בת"א