זעזוע בישראל ביתנו: אבידר סירב להצעת ליברמן ויפעל כח"כ עצמאי

יו"ר המפלגה הציע לחבר הכנסת לכהן כשר במשרד האוצר, אך זה כעס על כך שלא יקבל משרד עצמאי והודיע שהוא לא יהיה מחויב לסיעה בהצבעות. למרות זאת, יצביע בעד הקמת הממשלה

זמן צפייה: 00:22

אלי אבידר, מספר ארבע ברשימת ישראל ביתנו, הודיע הלילה (ראשון) כי אינו מחוייב לסיעתו בהצבעות בכנסת. אבידר כעס על ההצעה לכהן כשר נוסף במשרד האוצר ועל כך שלא יקבל תיק שר במשרד עצמאי. למרות זאת, הוא הודיע כי כן יצביע בעד הקמת הממשלה בהצבעה שתתקיים בהמשך היום בכנסת. במקומו של אבידר ימונה חמד עמאר, מספר שש ברשימה, לתפקיד השר במשרד האוצר.

מפלגת ישראל ביתנו קיבלה שלושה תיקים בממשלה המיועדת, כשיו"ר המפלגה אביגדור ליברמן יכהן בתור שר האוצר; עודד פורר יכהן כשר החקלאות, פריפריה ופיתוח הנגב והגליל וחמד עמאר ,כאמור, יכהן כשר נוסף במשרד האוצר. נוסף על כך, הסיעה קילה את תפקידי יו"ר ועדת הכספים שימלא אלכס קושניר, יו״ר ועדת רפורמות יוליה מלינובסקי וסגן יו״ר הכנסת יבגני סובה.

לכתבות נוספות בחדשות 13>>

ממשלת בנט-לפיד יוצאת לדרך: כל מה שצריך לדעת לקראת ההשבעה

בנט: זו לא העת לפרובוקציות – יש לנהוג בכבוד בנתניהו ובמשפחתו

חוגגים את השינוי: תומכי בנט – לפיד מתכוננים לחגיגות הניצחון

כזכור, היום בשעה 16:00 תתקיים במליאת הכנסת ההצבעה על הממשלה החדשה שבראשה יעמוד נפתלי בנט. ביום שישי נחתמו כל ההסכמים הקואליציניים בין מפלגות הקואליציה העתידית ובמסגרתם סוכמו כל תפקידי השרים וראשי הוועדות וכן קווי היסוד של הממשלה והערכים המובילים אותה.