גנץ, אשכנזי וניסנקורן: "מלחמות פנימיות שמורות למפלגות אחרות"

בכירי כחול לבן התייחסו לדיווחים על חיכוכים בתוך המפלגה, והצהירו בהודעה משותפת כי "השיח השקרי לא מבטא את התנהלותנו". עוד אמרו: "לא נתפשר על שמירה על הדמוקרטיה ומנגנוני שלטון החוק"

בני גנץ, גבי אשכנזי ואבי ניסנקורן
בני גנץ, גבי אשכנזי ואבי ניסנקורן | צילום: חדשות 13

יו"ר כחול לבן בני גנץ, שר החוץ גבי אשכנזי ושר המשפטים אבי ניסנקורן מסרו היום (ראשון) הודעה משותפת, והצהירו: "השיח התקשורתי שקרי ולא מבטא את התנהלותה של כחול לבן - מלחמות פנימיות שמורות למפלגות אחרות, אצלנו פועלים יחד להשגת העקרונות של כחול לבן".

עוד מסרו בכירי המפלגה: "לא נתפשר על קיום ממשלה מתפקדת תוך שמירה על הדמוקרטיה ומנגנוני שלטון החוק, והבטחת תקציב מדינה שיטפל בקורונה הכלכלית. כל דיווח או ספין שמומצא על ידי בעלי אינטרסים, הוא על דעת המדווח בלבד".

עוד בחדשות 13:

ברקע המגעים בין כחול לבן והליכוד: גנץ וסער נועדו הלילה

נתניהו בקבינט: "יש לסגור את הטיסות לכל העולם באופן מיידי"

יו''ר כחול לבן בני גנץ
יו''ר כחול לבן בני גנץ | צילום: ערוץ הכנסת

מוקדם יותר הבוקר שלח גנץ הודעה לחברי כחול לבן: "אכן יומיים קריטיים, ואני מבין את הרעש ומתחיו הנלווים. ובכל זאת, אני מבקש מכולם להישאר בעמדותינו המאופקות. אני פועל למען כחול לבן ולמען האינטרסים החשובים שלשמם אנחנו כאן, ומבקש מכולכם לנהוג בזהירות הראויה ולא לייצר רעש נוסף בתוך השיח הציבורי. כל אמירה חסרת אחריות פוגעת בחוסננו".

ההודעה נשלחה ברקע המגעים למציאת פשרה בין הליכוד וכחול לבן, ולאחר שבמהלך הלילה ערך יו"ר כחול לבן פגישה עם גדעון סער, שעומד בראש המפלגה "תקווה חדשה - אחדות לישראל".