בנט שוחח עם משפחת העצורים בטורקיה: "פועלים לפתור בהקדם"

לאחר שהתקשורת הטורקית החלה להתייחס למעצר הזוג הישראלי, רה"מ יצר קשר עם משפחת אוקנין וביקש לתמוך בבני המשפחה. "הודה להם על התנהלות אחראית ומאופקת נוכח מורכבות הסוגיה"

נפתלי בנט
נפתלי בנט | צילום: רויטרס

ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח היום (רביעי) עם משפחתם של הזוג הישראלי שנעצר בטורקיה. בנט ביקש לחזק את בני משפחת אוקנין כי בישראל פועלים לפתרון מהיר של הסגיה והביע את תמיכתו. "המשפחה מתמודדת עם סיטואציה מורכבת בימים אלו". נכתב בהודעה מטעם לשכתו.

"בנט הודה למשפחה על התנהלותה האחראית והמאופקת, נוכח מורכבות הסוגיה", נכתב בהודעת ראש הממשלה. "בנוסף, ביקש מהמשפחה להחזיק מעמד וציין, כי צוות לשכתו עומד לרשותם בכל שעות היממה לכל צורך".

Fbovvc
בני הזוג אוקנין לפני שנעצרו

מוקדם יותר היום פרסם עיתון טורקי בכותרת ראשית סיקור למעצר הישראלים בטורקיה. בין היתר נכתב כי "הזוג המסתורי מסר עדות לא עקבית", ושישנן עדויות חדשות. זאת, לאחר שגורמים במשרד החוץ הביעו בשבוע שעבר אופטימיות בשל כך שהתקשורת הטורקית לא התייחסה למקרה.

אתמול התייחס שר הפנים הטורקי סולימאן סוילו לפרשת בני הזוג הישראלים שנעצרו, לאחר שצילמו את בית הנשיא רג'פ טאיפ ארדואן, ואמר כי "אנחנו יכולים לקרוא לזה פשע של ריגול פוליטי וצבאי". לדבריו, "הם צילמו את ביתו של הנשיא שלנו. לא רק שהם התמקדו בזה, הם גם סימנו אותו".