אשתו של בנט תוקפת את נתניהו: "מצידו שנעבור שואה כלכלית"

גילת בנט הגיבה לפוסט שטען שבנט צריך להיות אמון על ניהול משבר הקורונה, וכתבה כי "המדינה לא מעניינת אותו". הליכוד: "לא נקבל הטפות ממי שכשהיו בקואליציה היו עסוקים בלהדליף מתוך הקבינט"

זמן צפייה: 07:35

אשתו של חבר הכנסת נפתלי בנט, גילת בנט, תקפה הערב (שני) את נתניהו כאשר הגיבה לפוסט שטען שבנט צריך להיות אמון על ניהול משבר הקורונה. גילת כתבה כי "מדהים שהעובדה שנתניהו, למרות כשלונו המהדהד, לא מעלה זאת בדעתו - מוכיחה כמה המדינה הזאת לא מעניינת אותו".

"מצידו שנעבור שואה כלכלית - רק שלא יאהבו מישהו יותר מאותו", כתבה.

מהליכוד נמסר בתגובה כי "בזמן שראש הממשלה נתניהו עובד מסביב לשעון כדי להציל את חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל - לא נקבל הטפות מוסר ממי שהעדיפו להישאר באופוזיציה במקום לשאת באחריות ולעבוד למען אזרחי ישראל, וכשהיו בקואליציה היו עסוקים בלהדליף בלי הפסקה מתוך הקבינט".

לכתבות נוספות בנושא >> 

סער: "יש לחדש את המו"מ לצירוף סיעת ימינה לקואליציה"

בנט לחדשות 13: "אם נתניהו יציע לי את תיק הבריאות – אקח אותו"

שר הביטחון נפתלי בנט בתדרוך
שר הביטחון נפתלי בנט בתדרוך | צילום: לע''מ

כזכור, בנט התבטא פעמים רבות, עוד בתפקידו בתור שר ביטחון, על רצונו לקחת חלק פעיל במשבר הקורונה ואפילו אמר בריאיון לחדשות 13 שירצה לקבל על עצמו את תי קהבריאות . לפני כשבועיים חבר הכנסת גדעון סער כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "יש לחדש את המו"מ לצירוף סיעת 'ימינה' לקואליציה. 'ימינה' היא חלק מהמחנה הלאומי וקרובה אידיאולוגית לליכוד. אין סיבה שתשאר באופוזיציה".

את הדברים אמר בתגובה לריאיון של יו"ר ימינה נפתלי בנט מוקדם יותר ברדיו 103, שבו אמר: "אני מוכן להיכנס לקואליציה גם בלי לקבל תפקיד שר, אם ימנו אותי לפרוייקטור של המאבק בקורונה, אבל בתנאי שיתנו לי סמכויות".

כאמור, בריאיון לחדשות 13 שהתקיים במהלך הרכבת הממשלה הנוכחית, התייחס בנט לאפשרות שיוצע לו תיק הבריאות, לאחר פרישתו של ליצמן מהתפקיד, ואמר כי "אם נתניהו היה מציע לי להיות שר הבריאות, עם סמכויות מלאות על המערכה מול קורונה ועם הסמכויות להקים גוף לאומי נגד מגיפות, הייתי עושה את זה, כי זו משימה לאומית. הוא לא הציע".

"אני יודע בדיוק מה הייתי רוצה לעשות שם", ציין, "להקים מערך כדי שאם חלילה תהיה התפרצות נוספת שבהחלט עלולה להיות לקראת הסתיו - שלא עוד פעם נצטרך להרוס את כלכלת ישראל".